Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Abi kardeş sex hikayeleri Etiketi


Abi kardeş sex hikayeleri Abi_kardes_sex_hikayeleri

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
AKRABAMIN KIZI
 selam ben jusufe size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bir ebir doğru olduğuna emin olabilirsiniz bir yaz günüydü eve geldim ailem damda otu
586
Supersin Tugce
Süpersin Tuğçe Selam ben g.antep`ten IsLak .. Hikayeme Hemen Başlamak istiyorum.. Birgün Amcamın Oglu Buluşmuştum Onunla Bir cafeye girip birer nesca
0
Teyzem
Selam ben selim. Bundan 3 yıl önce olan bir olayı anlatıcam. O zaman 19 yaşındaydım. Teyzem leyla ise 24 yaşındaydı ve çok güzel bir bayandı. Gerçi ha
8545
Asker Dönüşü
Merhaba ben serhat askerligimi siirt te komando olarak yaptım . Askerligim boyunca daglardan inemedigim için sivil insan görmeye li çok olmuştu hele
1641
Aydan
Askerden yeni gelmiştim alet artık dimdik duruyordu 24 saat sonunda bunu indirmek geerek aretık dedim ve hkarşı komşunun kızınaa kitlendim 17 yaşın
369
Ayaklarını Yuttum
|merhaba ben kayhan eskişehir anadolu üniversitesinde okuyorum.istanbulda fatihte yaşıyorum.neyse kısa kesip hikayeme geçiyim.ben yurtta kalıyorum oda
0
Büyük Memelere Yumuldum
Ben berk özel bi şirkette çalışıyorum işim içbı gün icinde degişik yerlere ve evlere girme imkanım oluryoo Bu işlerimi yaprken olgun kadınlar beni cok
528
Çoraplı Olgun
Selam ,daha evvel 43 yaşındaki Zeynep`i nasıl siktiğimi anlatmıştım. Ben 31 yaşında evli biriyim.İnternette tanışıp zar zor ikna ettikten sonra fileli
804
Aileiçi Sex Ve Ben
Slm ben volkan 26 yasındayım izmir d oturmaktayım size basımdan gecen bi olayı anlatacam.bundan 2 yıl önce amcamlar ve biz aynı apartmana tasındık. be
2268
Birayi Seviyorum
Birayı Seviyorum Önceki gönderdiğim hikayeme çok cevap geldi ve devam etmem istenildi. Size lezbiyenliğe karşı olan biriyle yaptığım ilişkiyi anlatac
0
Banyoda Teyzeme Tecavuz
Banyoda teyzeme tecavüz selam direk konuya girecem bundan 3 , 4 hafta önce babam izine çıktı ben evde ynlız kalmıyayım diye teyzemi çağırdılar ben se
0
Esra Ve Metine Özel
Ben istanbulda oturmakta olan 34 yaşında esmer kahve gözlü 181 boy 83 kg olan yakışıklı bir gencim bir gün cahat yaparken metin isimli birinden slm ge
501
Dayımın Oğlu Hasan
Merhaba, ben Ali. okumak için köyden bize gelmişti. Tripleks olan ahşap evimizin çatı katında tek odada kalıyor, derslerimizi ikimiz bu odada yapıyor
701
YAPMA DAYI
 Herkese merhabalar adım Seray  18 yaşındayım. Sizlere anlatmak istediğim olay 2 yıl önce geçti başımdan.  Henüz 16 yaşında ama arzular
2476
cansunun...
Okulun daha ilk başlarıydı aslın da ondan çok nefret ediyordum tavırları beni deli ediyordu...ne olduysa oldu ben bu kızla kanki oldum .ona çok ısındı
336
Arkadaşım Züleyha`nın Oğlu
İki sokak ötemde yine benim gibi dul olan 34 yaşındaki arkadaşım Zuhal oğlu 18 yaşındaki Volkan ile birlikte oturuyor. Zuhal de oldukça çapkın bir kad
1781
Kayinconun Karisi
Slm ben 22 yasaindayim ve yakisikli biriyim karimla 2 sene önce evlendik.karim benden 5 yas buyuk.evet hikayemi anlatayim benim hanimin abisini 31yasi
0
Pısmam Ve Ben Çok Güzel Kızı Becerdik:)
Selam sex hikayesi okurları evet gene ben karşınızdayım haşin ve tatlı sikiciniz aşkım eminenin çığlıkarını okuyacaksınız bu gün ama sakın yanlış anla
462
Yaptı ve Sattı 1
Selam adım canan fahişelik yapıyorum. Çok ahım şahım güzelliğim yoktu. Bir iki talibimi de geri çevirdikten sonra evde kaldım. Ailemin ekonomik durumu
1253
Kankamın Ablasıyla , Sıkışık Minibüs`te...
Yine erken kalkmış , her sabah olduğu gibi tıraş oluyor , işe gitmek için hazırlık yapıyordum. Takım elbisemi giydim , kahvaltımı yaptım ve yola çıkt
2042