Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Abi kardeş sex hikayeleri Etiketi


Abi kardeş sex hikayeleri Abi_kardes_sex_hikayeleri

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kardeşim Arzu
Ben 18 yaşındayım bu olay bunda 4 gün önce oluyor kendimi tanıtayım kısa boylu biraz yakışıklı sarı saçlı yeşıl gözluyum ve de kardesim arzu çok tatlı
901
çıtır yengem
Merhaba ben manisadan memati. atletik yapılı kasları güçlü biriyim.başımdan geçen bu olay bundan 5 ay önce oldu.yengemde bir malzeme var bakan göz
557
Babamı Azdırdım
Selam ben selcan.şu anda 18 yaşındayım.Birkaçyıl önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiy
0
Orgazmin Doruklarındayım...
Merhaba.ben Meltem.21 yasımda,172cm boyunda,uzun bacaklı,sürekli g-string giyen ve gece eğlencelerini seven bir kadınım.yine bir gece eğlenmek için 2
392
Köyde Çok Güzel Anlar
Slm öncelikle ben 16 yaşındayım hemen hikayeme geçeyim ben bayram tatili için 15 günlüğüne köye gitmiştim orda dikkatimi çeken bi kız vardı gerçi önce
708
Arzular
selam ben berk ap yim hep isteyipte yapamadıgım arzulayıpta gercekleştiremediğim bir tek p olmam vardı. bir gün nette dolaşıyordum evli bir ciftle tan
0
Komurluk
Kömürlük Selam....size dün yaşadığım bir ilişkiyi anlatcam... Dün uzun süre msjlaştığım aktifim aradı onunla hiç ilişkiye girmemiştim..Bu beni ar
0
İlk defa
Bu site ile ilk karşılaştığımda çok şaşırmıştım. Nasıl olurda herkes bu kadar açık açık her şeyini anlatır. Fakat okumaya başlayınca kendimi çok farkl
1657
Çookk Güzeldiii
|İyi günler... Çevrem ve statüm dolayısıyla gerçek ismimi kullanmıyorum ancak bu hikaye 2002 Yazı,Antalya da gerçekleşmiştir. Son sınıfında okuduğum ü
512
Matematik Dersi...
Matematik Dersi Kendimi yeni yeni tanımaya başladığımdan beri kadınlara karşı daha bir imrenerek bakar erkeklerden ziyade karşı cins ile arkadaşlık
10858
Off kiz yaktin beni be!!!
Merhaba ben hollandadan memo. 1.80 boyunda hollandanin PSV alt yapisinda oynuyorum. size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Ben hollandada o
301
Bir Kez Denemek İstedim
Size benim hikayemi anlatıcam bu siteyi 2-3 kez ziyaret ettim ve bende hikayemi paylasmak istedim. Hikayem kesinlikle dogrudur cok fazla detay veremic
581
Ilk Adımlar 2
Kızkardeşim le günlerce göz göze gelemedik. Oysa evde en iyi anlaşan iki kişi bizdik. Bana hep derslerini sorar, ona yardımcı olmamı isterdi. Şimdi is
0
Evlilik
|selam ben 20 yaşındayım iki senedir bi kızla cıkıyordum yani ayrılıp tekrar cıkıyorduk kız biraz orospuydu birgün yine cıkmaya başladık evlerindeydim
437
Kerem`in Annesi
Üniversite okurken keremle aynı evde kalıyorduk. Kerem biraz nazik büyüdüğü için annesi sınav zamanları gelir yemeğimizi yapardı. Kerem’in annesi çok
1344
Azgin Eda
Selam şimdi size yazın başıma gelen ilginç bir olayı anlatacağım. 17 yaşındayken okullar tatil olunca 1 aylığına memlekete gittik. Köy yerinde hiçbir
973
Öğretmenimle Dersanede 2
Tekrar merhabalar, kıllı fizik hocasıyla sevişmemizden sonra bana bi fantazisi olduğunu soyledi.nedir? dedim benim gibi göğüsleri kıllı erkekler bulup
502
Uyuttum ve Siktim
Bankada birlikte çalıştığımız Necla adında bir bayan arkadaşım vardı, Necla 27 yaşında benden 3 yaş küçük, 3 yıl evli kaldıktan sonra eşinden ayrılmış
1373
nerdeyse baldızım olacaktı
Ben 23 yasında sarısın erkek guzelı denebılecek kadar yakısıklı bır gencım istanbuldan yazıyorum ben askerden donunce kendını tiki diye tabir eden yap
814
Berna`nın Ayakları
Merhaba, ben 26 yaşında orta boylu esmer bir türk genciyim. Tamamı ile gerçek bir anımı paylaşacağım sizlerle. Ben içinde 12 adet ofisin bulunduğu bir
454