Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Anne ogul sex hikayesi Etiketi


Anne ogul sex hikayesi Anne_ogul_sex_hikayesi

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Tanıyınca Oldu
Selam ben Seyfo Daha önce sitenizde Bilgisayar Tamiri ve Maillesme ile Basladı isimli anılarımı yayınlamıştınız. Bu anımı da okuyucularınızla paylasma
128
3 Abazaya Bi Kız
Ben 17 yaşında çekici ve sikici bi erkeğim. adım cenk. hemen hikayeme geçmek istiyorum. o yaz sınıf arkadaşlarımı yazlığımıza davet etmiştim. arkadaşl
710
İşyerindeki Kız
Ben özel bir şirkette özel kalem müdürlüğü yapmaktayım. İki ay önce şirkete reklam işlerinden sorumlu olacak bir kız alındı. kızı ilk gördüğüm andan i
152
Kısmet Buna Denir
Slm. ben 30 yaşında Hatay da yaşayan yakışıklı biriyim… Yaklaşık olarak 3 aydır bu siteyi çok yakından takip ediyorum… Ben de kendi başımdan geçen hik
231
Kara Yılan
Adım banu 29 yaşında evli 2 çocuk annesi bir kadınım. Evlenene kadar almanyada yaşadım. Bu yüzden kocam benim kıyafetime ve hareketlerime hiç karışmaz
403
Ailecek
Size daha önce nasıl ailecek sikiştiğimi anlatmıştım buğünde ablamı ilk defa nasıl siktiğimi anlatacagım.birgün evvel ablamı götünden siktikten sonra
3821
Otobusde Boşalma
Iyi günler ben ankarada oturan 194 boylarında yakışıklı biriyim ben size başımdan gecen hikayey anlatmak istedim. Etlik kasalr belediye otobusene bind
1384
Evli Kadın Ve Ben
Selam ben 33 yaşında evli bir erkeğim. bu hikayem bundan 2 ay önce olmuş bir olay,inşaat malzemesi satıyorum bulunduğum yerde bir komşum var esmer bir
315
Amerika`da Bir Türk Erkeği
Herkese merhaba, bilkentten mezun olduktan sonra amerikaya yuksek lisans yapmaya geldim, cevremdeki turkler ortama cabucak adapte olmami saglamisti, h
324
Kuzenlerimle...
Dayım aslında İzmirli olmasına rağmen biraz fazlaca tutucu biridir. Ancak iki kızı Aysu ve Ece`yi neredeyse hiçbir konuda kıramaz. Onlara karşı ne kad
755
Abimin Karisi2
Abimin Karisi 2 Merhabalar sizlere daha önce abimin hanımı adlı hikayeyi yazmıştım ve birçok arkadaştan mailler aldım. Öncelikle mail atan ve ilgilen
1595
Ilk Tecrübe
Selam arkadaşlar ben uğur Sizlere sexle ilk tanışmamı anlatmak istiyorum. bunda 5 yıl önce 18 yaşındayken bizim mahallede hasta olduğum bi hatun va
181
Nurten Yengem
Bundan 3 yıl kadar önce bir akrabamızın düğünü vardı ve oraya gidecektik.düğünden 1 gün önce yengem bana alışveriş yapacağını onunla gelmemi söyledi.
1063
Teyzem
Herkese Selam Ben 18 yasında idim o zamanlar lise sondaydım teyzem ise 27 sine merdiven dayamıştı ama bizim sınıftaki kızlara tas çıkartacak kadar tas
0
Cockold Husband
Cockold Husband Merhaba arkadaşlar, beni bir çoğunuz tanımıyorsunuz ama birbirimizi sadece emaillerimizden tanıdığımız ve gerçek ismini bilmediğimiz
0
Kızımı hem siktim, hem de Ped`ini değiştirdim...
Merhabalar hayatım boyunca ensest hikayelere ilgi duymuşumdur. Her zaman "Sikilecek biri varsa önce ben sikerim" anlayışı ile olaylara yaklaşmışımdır.
3088
kız arkadaşım
Merhaba arkadaşlar ben blade yani arkadaşlar öyle der.neyse bir hafta sonu kız arkadaşımla havuza gitmeye karar verdik.içeriye girdik o mayosunu giyme
443
Yengeme Asıgım!
Ben bursa`da yasayan 18 yasında bir gencim. Benim 35 yaslarında ev hanımı dolgun goguslu guzel kalcalı bir yengem var. Yengem cok seksı bir kadındır.
1331
çılgın konya seyahati
Ben elif 29 yaşındayım güzel birbayanım ve aşkım murata deliler gibi aşığım tabi oda bana hem öyle bir aşıkki beni görür görmez siki sertleşmeye başla
0
Alt Komşumuz Osman Abi
Merhabalar ben özlem istanbulda oturuyorum.size başımdan geçen bir taciz olayını anlatıcam. yaklaşık 2 sene önce lise sona giderken okuldan eve geldim
865