Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------

Ensest Hikayeler

Ensest Hikaye,Ensest sex Hikayeler,Ensest sikiş Hikayeler,Ensest tecavüz Hikayeler,Ensest taciz Hikayeler - Erotik Hikayeler, Sex Hikayeleri, Seks hikayesi, Porno hikayeler

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
her şey yengeme yakalanınca başladı
selam ben caner 25 yaşındayım biz 3 kardeşiz 2 erkek bir kız abim ben ve kız kardeşim abim ve kardeşim evli ben bekarım kızkardeşim ayrı şehirde yaşı
17374
Üvey annemle ateşli seks
Bu hikayem gerçektir anlatacaklarımı dikkatle okursanız büyük bir keyif alacağınızdan eminim. türk porno gibi bir hikaye çünkü türbanlı üvey annem. b
19897
kuzenim feyza masaj hastası oldu
Bu hikayem 2 ay önceydi feyza amcamın en küçük kızıdır Feyza ile birlikte iki hafta sonra köye gidicektik okulların kapanmasına 10 gün vardı feyza ben
11056
kızımla dans ederken
Kızımla dans ederken Eşim Nilay ve 17 yaşına yeni giren kızım Ebru ile Antalya’da yaşıyoruz. Eşim hafta sonu iki günlüğüne Ankara’ya gidecekti, Cu
34818
Baldızımın Küçücük Götünü Siktim!
Baldızımın Küçücük Götünü Siktim! (Can 28 Y., İstanbul / Türkiye) Merhaba, ismim Can. 2 yıllık evliyim. Henüz nişanlı iken, ben ayda bir haftasonu
23160
Kocamın Yakışıklı Akrabasıyla Sex
Merhaba benim adım tülin ev hanımıyım yaşım 21 eşimle görücü usulu evlendik. Hep sevmeyi denedim ama basaramadım olmadı. ona rağmen hiç aldatmayıda
20743
Beni Terk eden eşimi akrabasıyla aldattım
Mrb ben özge. 3 yıl önce evli biriyle kaçtık kuma gittim, yani kumamla anlaşamadık. hergün kavga hergün dayak yiyordum kumam babası gile kaçtı.
10793
KUZENİN_ve_BEN
Herkese En İçten Merhabalar; Ben Fırtına Mert: Fiziksel Olarak Biraz Tatlı Bİraz Yakışıklı Esmer Yaşini Hiç Ama Hiç Göstermeyen 35.Yaşında 1.70 Boyl
3141
Ablamla olan yasak aşkımız
Adım Özgür. Üniversitede okuyorum. İzmir'de yaşıyorum. Ablamla yaşadığım eşsiz anımı sizlerle paylaşmak istedim. Ablam 170 boyunda hafif balık etli ve
20028
araba sallandıkça ablam hareket etti
selam erotiksexhikaye.biz okuyucuları.. iki yıl önce başımdan geçen bir durumu anlatmak istiyorum sizlere. birilerine anlatmayı bugüne kadar çok isted
101296
ateşli türbanlı yengem ile ilk deneyimim
ben erkan 21 yaşındayım askerden yeni geldim hikayem 1 ay önce gerçekleşti yengeme karşı büyük ilgim vardı cok sexiydi onu cok arzuluyordum askerden d
16771
ateşlii kuzenim ile SEX
biz her yaz ailecek marmarise amcamlara tatile giderdik.orada 3 tane kız kuzenim vardı en büyüğü benimle yaşıt diğerleri daha küçüktü.bende 16 yaşında
23604
oglum ve koca yarağı
merabalar ben arzu 46yaşındayım 168 boy kilo55 ben devanlı rahat giyinmeyi seven birisiyim oglun 19 yaşında eşi5 yıl oldu öleli 5 yıdır kimse elime d
108949
Annem Tulini uyutarak fethedisim 2
Hikayeme kaldigi yerden devam ediyorum. Annem'i kontrol etmek icin kapisini caldim ses cikmadi.Ben de cesaret alarak odasina girdim ve uyuyan annemi
38181
Annem Tulini uyutarak fethedisim!
Merhaba tum ensest severler.Size annem Tulin'i nasil siktigimi anlatacagim.Annem Tulin 45 yasinda dul bir bayan 8 senedir.Kendisi muhasebecidir.Esmer,
30434
Abim çok azgın
Ben 19 yaşında 1.73 boyunda 54 kiloda bir kızım.Antalya da oturuyoruz.İki kardeşiz.Annem babam işe gidiyorlar.Abimde iş arıyor.Ben de evkızıyım. Bir g
110306
özel ders hocamla Sex erotik Hikaye
Merhaba Sex hikaye Okuyanları erotik porno hikaye severler. yaşım 20 olay 1 ay önce oldu hayatımda ilk defa özel derse gittim iyikide gitmişim hocam
27952
kayinpederle Erotik Gece
Kayınpederimle geçen sex hikayemi anlatacağım size.herkese slm esimle gorucu usulu evlendik yurt disinda yasiyordu evlenince bende yurtdisina gittimd
61761
murat amcanın beni sikme planı
meraba benim adım ceyda 19 yaşındayım annem ve babam 6 sene önce boşandı... 2 yıl önce olan bi olayı anlatmak istiyorum o zamanlar 17 yaşındaydm lis
76164
Oh kardeşlerim
başımdan ğecen olay ben 16 yaşındayken olmuştu 4 kardeşiz kardeşlerim benden küçük hepimizin arasında birer yaş var.köyde yaşıyoruz mütavazi bir vimiz
94982
Annemi Teyzemi Ve Anneannemle Sex Hikayeleri
Annemlerle birgün teyzemlere gitmiştik.Bu arada ben 17 yaşındayım.Annem 46 . teyzem 40 annneannemde 65 yaşındaydı.Annem blaık etli çok sexsi kocaman g
80990
babamı sikerken yakaladım
Sex hikayeleri Sex hikaye Erotik hikayeler, Ensest Hikayeler ben adım senem şuan 19 yaşndaym bu olay 3 yıl önce başımdan geçti annem ve babm boşanalı
236877
amca kızını siktim..
Selam, Sizlerle Emmi(amca) kızı ile olan hikayemi yazcam sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim çok dolan dırmadan başlıyorum. Biz yazları pamu
39761
annemi fena siktim
selam www.erotiksexhikaye.com okuyucuları Babam ben çok küçükken ölmüş.ama annem geçen seneler boyunca güzelliğinden hiç bir şşey kaybetmemişti.anneml
95736
1 2 3 4 5……… 208