Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Göte şişe meyve sokma hikayeleri Etiketi


Göte şişe meyve sokma hikayeleri Gote_sise_meyve_sokma_hikayeleri

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
_Teyze Kızı_
Ben axaraydayım ve size başımdan geçen bi olayı anlatmak istedim.bu hayal ürünü değil tamamen gerçek.teyzemin kızı bize her geldiğinde kaşınıyordu.sür
521
yeni evli çiftler arıyoruz.
Evli çift olarak artık yatak odası fantezileri kurarak başladık. Sonra hikaye sayfalarını okuyarak fikir edinmeye çalışıyorduk. Ve sayfalarda ki evli
733
Bende İstiyorum Diyordu2
Merhabalar yine ben geçenki hikayem oldukca begenilmiş devamını merak eden çokmuş bu seferde devamını anlatayım dedim sizlere umarım bunuda begenirsin
505
ÇIRAĞIN ANNESİ 1
Merhaba ben size hafif bir tecavüzümü anlatıcam. Birgün dükkanı kapatıpçırakla beraber birahaneye maça bakmaya gittik. Benim çırak alkğlü sevmezdi o a
592
Straponlu Gece
Strapon`lu Gece Merhaba Arkadaşlar Aslında nereden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. İsmim Ümit, yaşım 30, balık burcu olan duygusal birisiyim hatt
511
Antalyada 5 Yıldızlı Gece
Merhaba size 2004 yazında 5 yıldızlı bir otelde başımdan geçen bir olayı anlatacam aylardan temmuzdu kemerde 5 yıldızlı bir otelde 3 gün için yer ayı
736
KIZKARDEŞLER AYŞE ve JALE
Merhaba arkadaşlar ben Okan umarım hatırlamışsınızdır beni Başımdan geçen çılgın ve bir o kadarda kışkırtıcı anılarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyo
5208
Canim Annem Halam Ve Pelin 3
Canım Annem Halam ve Pelin - 3 Pelinin ıslanmadık yeri kalmamıştı, ben üzerine işedikçe o da elleriyle üstünden akan çişleri her tarafına yayıyordu.
1676
halammmmmm
Merhaba ben türkiyeden bir şehirden yazıyorum ama ne şehri nede ismimi vermeyeceğim bunun için üzgünüm fakat size bir olayımı anlatayım ben 26 yaşında
1079
Ögretmeni Götten Siktim
Ben almayada yasiyorum 17 yasindayim bir türkce dersiydi ögretmenime birsey sormustum oda yanima gelmisti gögüsleri cok büyüktü gögüsleri bana deyiyor
623
Karimi Siktirmek Istiyorum
Karimi Siktirmek İstiyorum selam sevgili ciftler sizlere anlatmak istedigim hikayem esimin baska biri ile birlikte olmasi.biz 38 kenan 36 handan 15 y
0
Banyoda...
Selam ben göktan size başımdan geçen hikayeyi anlatıcam.Tamamen gerçek. Halam 30 yaşında 7 yıl önce boşandı şu an dul.Halam boşandıktan sonra biraz aç
0
Harika Günler
Selam arkadaslar ben Serdar. Bu anımı size Demetle birlikte yazıyoruz bunların tamamı yasanmıstır ve gercektir. Biliyoruz ki bir cok kisi bunları okuy
366
Hayatim Degisti1
Hayatım Değişti.-1 istanbulda gezerken kaybolduğumda bir kadına yer ismi sorduğumda kendisinin beni istediği yere götüreceğini ama bunun şimdi değil
632
Karımla Saunada
Merhaba,ben Murat ve size almanyadan yaziyorum. Ben sik sik saunaya giden birisiyim,hem vücudumun biraz terlemesi icin hemde buraya gelen karilari sey
851
SAMANLIK
Ben Salih başımdan geçen olay bundan 1ay önce gerçekleşti. Bir gün okulda burcu isimli bir kızla tanıştım kız öyle güzediki sormayın gitsin neyse ben
696
YETER DİYE İNLİYORDU
Merhaba ben mersinden Murat,tabiki bu gercek adım degil.Ben 29 yasında 1.77 boyunda 75 kilo atletik sayılabilecek  bir vucuda sahip serbest mesle
275
teyzemle rüyalarım gerçekleşti
Merhaba yaşım 25, okuduklarınız da tamamen gerçektir.rüyalar hayata dönebiliyormuş meğer. annemler 4 kızkardeş,3 tane güzel teyzem var. ailem bulgar
1785
Dag Basinda Kaybolduk1
Dağ Başında Kaybolduk.1 sevgilimle birlikte dağ sporlarını sevdiğimiz için her zamanki yine bir gün başka bir dağa tırmanmaya karar erdik.dağ epey yü
0
Ilk Kez Bir Bodrum Katında
Ben bu hikayeyi adananin kadirli ilçesinden yazıyorum. Ben17 yaşlarında biraz kilolu ve çok yakışıklı bir gencim hikayeme başlamak istiyorum? Daha öğl
290