Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------

Grup Hikayeler

Grup Hikaye,Grup sex Hikayeleri,Grup sikiş Hikayeleri,Grup tecavüz Hikayeleri,Grup taciz Hikayeleri,Grup bakire Hikayeleri,Grup lezbiyen Hikayeleri - Erotik Hikayeler, Sex Hikayeleri, Seks hikayesi, Porno hikayeler

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
KARIM VE YEĞENİM
Merhabalar adım Davut 34 yaşında 5 yıldır evliyim büfe işletiyorum. Karım Zeynep ise 28 yaşında. kısaca karımdan bahsedeyim 164 boyunda 52 kilo sarı s
13198
iki kadın bir erkek Sikiş
Bu hikayem siz sikiş porno sex hikaye severlere gelsin. Hikayemi okuyup bol azmalar. beni düşünün
4819
kılıbık kocam yüzünden grup
herkeze selam... ben selma 4 yıldır evliyim. eşim kemal 35 yaşında bankacı. tabiri caizse tam bi kılıbık birisi. ben 29 yaşındayım şu anlık çalışmıyor
10900
Dörde Dört Grup Seks
Merhaba ben Ali. 18 yaşında hafif atletik yapılı esmer bi gencim. Anlatacağım olay başımızdan bir hafta önce geçti. Arkadaşım Serkan, Doğukan ve ben E
2829
En Büyük Hayalim Karımla Grupseks Yapmaktı!
En Büyük Hayalim Karımla Grupseks Yapmaktı! (Güney 31 Y., Kastamonu / Türkiye) Selam, ben Güney. 31 yaşındayım. Seks'e hep çok düşkün olmuşumdur.
5455
beni siken sikene(Müthiş Sex Hikayem)
merhaba ben 28 yaşında dul bir bayanım.esmer sexi ve güzel bir kadınım.aynı zamanda özel bir şirkette çalışıyorum.ama artık o şirkette çalışmaktan çok
72904
çiftlerle grup sex
Adım mert ben 41 eşim 36 yaşında 16 yıllık evliyiz evliliğimizin ilk yıllarında seksten pek anlaşamıyorduk Ben seksi ve fantazilerini çok seven biriyi
19163
çocuklarımla grup...
Adim nuray 42 yasinda ve dul bir bayanim. Esimi 10 yil önce trafik kazasinda kaybettim o günden sonra ogullarim için evlenmedim ve kendimi onlara adad
17249
kerhanede
Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım 20yaşında kumral 1.78 boyundayım bu kadar gevezelik yeter bir gün arkadaşlarla kerhaneye gitmiştik kerh
11585
üniversiteden kızlarla grup sex
Merhabalar yıl 2001.Ben ünüversite birinci sınıfı bitirdim istanbula döndüm.Ünüversiteden aynı sınıfta okuduğum burcu isminde bir kızla beraber döndük
9410
Dounmak onu da beni de yaktı
Ben 21 yaşında hayata hep neşeli yönleriyle bakmaya calışan bir bayanım. Sizinle, ben ve abim arasında gecen hikayemi paylaşmak istiyorum. Abimle hep
12341
benide sikti kardeşimide
slm arkadaşlar bn esra sizi başımdan gecen bi anımı anlatmak istiyorum. ben dayımın oğluna gizli aşk besliyordum ona aşıktım ama bir türlü söyleyemiyo
68361
babasının yanında kızını siktim ve sora anasını
Merhabalar Ben Burak Almanyadan Bir zamanlar bir lokal calistiriyordum tam kapatacagim zaman Alman olan müsterilerimden biri geldi kiziyla herhalde bi
15162
hem anasını hem kendini siktim
Komşuzun kızı nişanlıydı ama yaraksızlığa fazla dayanamıyordu bunu gözlerinden anlıyodum devamlı benim sikime bakıyodu bir gün beraber çarşıya giderke
7341
Komşumuz Esrayı 3 Kişi Siktik
Mahallemizde yaşayan 30 yaşlarında elif adında bir hatun vardı, çok bakımlı ve süslü bir karıydı. Mahalledeki herkez hatuna hastaydı. Aynı apartmanda
73286
komşuyla eşimve ben
mrb değrli okuyucular bizim hikayemiz komşumuzun kızıylla kendimizi tanıtıyım bz anadolunun kasabasında oturuyoz eşim gonca ben sinan
14660
BODRUMDA KARIMIDA BENIDE SIKTILER
BIZ ORTA YASLI SEX DELISI KARIKOCAYIZ BODRUMDA TATIL YAPARKEN HAZIRLANDIK VE LIMANDAKI GEZMEYE CIKTIK.ONCE BARLARA GITTIK KAFALARI CEKTIK.IKIMIZIN OR
20659
KIZKARDEŞLER AYŞE ve JALE
Merhaba arkadaşlar ben Okan umarım hatırlamışsınızdır beni Başımdan geçen çılgın ve bir o kadarda kışkırtıcı anılarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyo
5299
Annem ve Sınıf Arkadaşlarım Grup
Hikayeme başlamadan önce ismimi vermek istemememin nedenini hikayenin sonunda anlıyacaksınız.İzin verirseniz hikayeme başlamak istiyorum. Ben 18 ya
11413
Ben Derya Ve Zeynep3 Kizlik Gitti
Ben Derya ve Zeynep-3 (Kızlık gitti....) Merhabalar ben sadullah, daha önce yaşadıklarımı yazmıştım. kız arkadaşımla arkadan ilişkim ve teyzesiyle ya
7434
Ben Zeynep Ve Derya
Ben, Zeynep ve Derya Merhabalar, ben ankara`dan sadullah. Benim hikayem 15 mayıs 2004 gerçekleşti ve sizlerle paylaşmak istedim. Ben 35 yaşındayım. E
0
Ben Zeynep Ve Derya 2 CILGINLIK DEVAM EDiYOR
Ben Zeynep ve Derya (2) ÇILGINLIK DEVAM EDİYOR Merhaba sevgili hikaye okuyucuları ben sadullah yaşadığım anıları sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.
3486
Bes Kisiydiler
Beş kişiydiler... Ben 19 yaşında uzun bacaklı, iri göğüslü, beyaz tenli, sarışın, yeşil gözlü, balık etinde bir kızım. Sevişmek benim hayat kayna
12807
Bir Anda Grup Sex
Bir Anda Grup Sex ben 16 yasinda gizem adinda fizigi ve surati güzel olan bir kizim.ayni derecede yakisikli olsan arif adinda 17 yasinda bir abim var
0
1 2 3 4 5……… 67