Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Kız kardeşini sikenlerin hikayeleri Etiketi


Kız kardeşini sikenlerin hikayeleri Kiz_kardesini_sikenlerin_hikayeleri

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bir sabahlık nelere kadir
Merhaba ben 18 yasinda bir gencim. Ailemin tek çocuguyum onun için biraz uçuk büyüdüm. Annem 39 yasinda hala genç kalabilen , kendine çok iyi bakan er
1195
Otobüsteki İlk Maceram
Otobüsteki İlk Maceram mrb.sayın seks.hikaye okurcuları ben öncelikla biraz kendimden bahsetmek istiyorum yaşım 22 1`80 boyunda esmer tenli biriyi
6940
Hic Ili Kim Olmadi
Hiç ili_kim olmadi 22 yasindayim istanbulluyum askerden yeni döndüm ve döner dönmez eski günlerimdeki gibi götüme bir seyler sokmak istiyordum bi
545
Komşunun Kızı
Mrb ben ist buldan 19yaşındayım ve yakışıklı gencim bir gün yeni komşular gelimiş ti ve ben onu hergün düşünüyodum yaşı ben de büyük tü ama ben
365
Evli Çifte Üçüncü Oldum
Merhaba size bir çiftle olan anımı anlatmak istiyorum umarım beğenirsiniz tanışıp buluşmak isterseniz mesajınızı bekliyorum.Selam ben Ankaradan 1.85 b
401
tanıştık takıştık....
Benim adım barış. Bu site sayesinde tanıştığım bi kızla belli süre konuştuktan sonra yani birbirimize karşı olan güvenimizi kazandıktan sonra buluşmay
316
KENDi KAsINDI
KENDİ KAŞINDI Ben 17 yaşında kumral bir gencim bu hikaye 1 hafta önce başımdan geçti.Bir zamanlar ona olan aşkımı kötüye kullandıgı için ona bunu yap
871
ANAL YAPARKEN MOZART DİNLEMEK
|ANAL YAPARKEN MOZART DİNLEMEK MERHABA ARKADAŞLAR, BENİM; “ANAL SENFONİSİ” ADLI OLAYIMI www.ahikaye.com ADLI BULUŞMA SİTEMİZDE OKUMUŞTU
0
Kocasi Iste Ben Icinde
Selam ben emre 35 yasindayim size basimdan gecen bir olayi anlatacagim.ben komsumun karisini siktim ve ben size nasil siktigimi anlatacagim. komsum ay
278
çok fena azmıştım 2
Hikayemin 1. bölümü sonrasında epeyce mail aldım.Bana uyanları yanıtlıyorum. Akşam için kardeşimle sevişmek için aldığım malzemelerle doğru eve
347
Deryaya Feci Koydum
Herkese slm özellikle sexi bayanlara neyse biz hikayemize dönelim bundan 4 ay once lise 2 deyken derya isimli bir kız vardı sınıfta, cok sexi bir kızd
342
Damattan Önce Ben sSktim
Ben 19 yaşında esmer,yakısklı,sevcen bir delikanlıyım.Bu olay bundan 1 sene önce temmuz ayında oldu.Bizim kapıcımızın kızı vardı.Bu kız 24 yaşlarında
388
Bekaretimi Kaybettiğim Gün
Selam ben Pervin, 33 yaşındayım 8 yıllık evliyim. Henüz çocuğumuz yok. Fransız ortaklı büyük bir şirkette bilgi işlem bölümünde çalışmaktayım. Eşimi s
466
Yok Böyle Bir Göt..
Ben Ankara`da yaşıyorum,20 yaşındayım.Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve sonunda liseden mezun olduğum yıl yaşadığım bir anımı yazmaya karar verdi
743
Telefon Kulübesinden Yatağa
Telefon Kulübesinden Yatağa Selam olsun site okuyucularına..bende 3-4 ay önce başımdan geçen hikayemi anlatmak istedim. Akşam 7-8 gibi hava karamış
279
Pizzacıyla Orgazm Oldum
Merhaba, dogum günü maceramı okumussunuzdur umarım. Onda da bahsettigim gibi sexi çok seviyorum. Bunun icinde erkek arkdaşlarım çok fazla. Haftanın en
465
En Guzel Hediye
En Güzel Hediye :) slm millet ben 180 boyunda esmer yakışıklı bir gencim bu siteyi yeni keşvettim ve başımdan geçen güzel bi olayı bende size anlatma
173
Kocası Sarhoşken
Merhabalar, ben Ali. Sizinle 6 ay önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. Bizim sokakta oturan Halil isminde bir sarhoş var. İşsiz güçsüz dol
888
Aynur Hanım
Selam Ben Boludan hakan.ben 1,78 buyunda esmer yapılı ve düzgün bir vucuda sahıbım .cevremde hep beyenılen bir kişilige ve cekici bir fizigimin oldugu
0
O Gün ``Ben Bittim Artık`` Dedim
Meraba adımı söylemek istemiyorum.bu siteyi arkadaşlarım söylerdi hep.ama ben fazla sevmezdim o zamanlar...sonradan sardı aynı kaderi paylaşanları gör
1934