Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Koyde kayinpederimle ask hikayem Etiketi


Koyde kayinpederimle ask hikayem Koyde_kayinpederimle_ask_hikayem

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bursa Arabada Kacamak
Bursa Arabada kacamak:) bursadayim ve evliyimm ama icten icee lez egilimlerim vardi.birgun yolda otostop ceken bir bayan gordum e arabama aldimm o da
2218
Evde Tek Başına
Evde tek başıma canım sıkılıyordu. Dolaşmak için dışarı çıkmaya karar verdim. Kendime ayakkabı bakacaktım. Siyah mini eteğimi, siyah bluzumu giydim. İ
476
ben iyi sikiciyim
Slm ben yusuf 28 yaşında maraşlıyım size ilk erkek sikişimi anlatacam lisede arkadaşımcenk vardı beraber ders çalışırdık birgün film almış ve geldi k
550
Abim ve Yengem...!
Ben 25 yasında oldukca guzel bı bayanım arasıra abımlere gıdıp kalırım. gene bır pazar gunu kalmaya gittim hersey oldukca normaldı. yengem ısrarla ban
3200
Kızkardeş Ancak Bu Kadar Olur
Ben 28 yaşında oldukça yakışıklı sayılabilecek biriyim bu hikayem tamamen gerçektir.bundan 2 sene önce herşey kızkardeşimle evde yalnız kalmamızla baş
2159
Yasadıklarım...
Dilimle seni heyacanlandırmanın zevkındeyım sonra sen benım kemerımı açarak pantolonumu çıkarıyorsun seniin bacaklarını kollarıma alıyor ve duvara day
0
İlk Deneyimim(salma)
Merhaba.Ben 22yaşında pasif bir gayim.Size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum.O zamanlar daha 16 yaşındaydım.Bizim evimiz büyük bir sitenin içinde.neys
416
dayım gitti yenge bana kaldı...
slm arkadaslar ben 18 yasında bir azgın erkegim neyse hikayeme geleyim.bir gün yengemlere gittim ve yengemin dayımla sikiştigini gördüm vede benim sik
50212
16 lık kardeşim ve ben
Selam size kardeşimle olan çıldırtıcı ve gerçek olayı anlatacağım. Geçen akşam evde tv izliyorduk annem yerde yüz üstü uzanmış kardeşimle bende kanepe
4673
doyumsuz sex hikayelerim 3
Merhaba arkadas yine ben delice_biri1 sizlere 2003 yazında başımdan geçen olayı anlatacam bu sefer ben bakar biriyim canım sıklımıştı gece telle ras
2047
amsuyum akmaya devam ediyor
Sevgilimle sevismeye doyamıyorum.öyleki artık azdırıcılar kullanıp daha daha cok sikilmek istiyorum.gecede en az iki kez siker.doymayıp kendimde kendi
1216
müşterinin böylesi
Merhaba size anlatacağım hikaye bundan 1 sene once gerceklesen bır olay. Ben semt pazarlarında bayan body ve tısortu satan bır esnafın. Pazar gunler
323
CD Cansu 3
Merhabalar. Bu sizlerle paylaştığım üçüncü hikayem aktifler.Yine bir gün chatte 40 yaşlarında olduğunu söyleyen biriyle tanıştım ve tepeden tırnağa ka
970
Orman Içi
Dostlar yeni yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben ve eşimsekste sınır tanımayız. Eşim Süreyya 32 yaşında sarışın 168 boyunda 58kiloağ
686
Ingılızce Hocam Mehmet
|merhaba yıne gunlerden bır sıcak gun ve ıngılızce dersındeyız ben tabı mını etegımı gıymısım sexi bır gomlekle okuldayım mehmet ogretmen sıraları dol
0
Yengem we çorapları
Ben 19 yaşında üniversite 1. sınıfa giden bir gencim. İlk erkekliie adım atığımdan bu yana bayan çoraplarına karşı aşırı ilgi duyarım... Etrafta çorap
821
Bir teselli ver bana
Merhaba, adım Ceyda, bir özel okulda öğretmenim. Sizlere geçen yıl başımdan geçen bir “teselli” maceramı anlatacağım. Tolga’yla arkadaşlığımız çok da
178
Salak Kocam 3
Kocamın 3. salaklığını yapması baya bir uzun sürdü. Bu arada seks yaşantımızda normale döndü. Çünkü thomas ın yarrağından sonra uzunca bir süre kocamı
1937
Ah O Sekreter
2 aralık 2004 gunu ben ısyerımde kendı bılgısayarımda bu sıtedekı hıkayelerı okurken bır anda odama sekreter gırdı ben sayfayı kapatamdım oda bu nu g
484
Ağda Salonu
Slm arkadaşlar size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatacagım. Babamın fotograf stüdyosu var annemin ise güzellik salonu. Stüdyo aşagıda, kuaför bir
1150