Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Kürce Etiketi


Kürce Kurce

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Santralcim
Yıllar önce yaşamıştım bu olayı, sizlerle paylaşmak istedim. Yaz dönemi için çalıştığım Beşiktaş’taki otelden artık ayrılma vakti yaklaşıyordu. Ama be
333
Eniştem Ben Ve Zevk Dolu Dakikalar
Şimdiye kadar eniştem sevişeceğimi hiç düşünmemiştim. ablamla emiştem 15yıla yakı evliler. bi de kızları var. bende bazen onlarda kalıyorum. yine böyl
2542
Sonunda Kardeşimi
Bu olay tam 5 gün önce oldu kardeşim olan dilara o akşam altına dizlerinin üstüne gelen bir etek giymişti ve karşımda firikikler veriyordu sanki bunla
904
Ateşini Söndürdüm
merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşın
741
Toydum Işte
Selam bu olay benim basımdan bu nisanda geçti. Ben 17 yaşında bir öğrenciyim. Okulun son günleri herkesin tahmin edebileceği gibi aylaklıkla geçiyordu
340
``Biz rüyalarda sevişirdiK``
Bi kız vardı düşlerimde hayal ederdim her gün onu görmek için uğraşırdım bi gün rüyama değilde gerçek hayatıma girdi.. Siyah gözlü uzun saçlı çok güze
163
Selam Çılgınlık
SELAM ÇILGINLIK  öncelikle herkese merhaba daha öncede yazmıştım bu siteye hatırlarsanız tatlı cadı başlıklı yazı benim başımdan geçen bir olayd
163
kaçamak bu iş 3
Bu sefer liseden hiç unutamadıgım hikayemi yazıyorum ayrıca çok imeil aldım bütün bayanlara teşekkürler liseden sınıf arkadaşım Ü olan 1.70 boyların
148
Istiyorum
Jigolo olmayı cok ıstıyodum ve bunun ıcın yaratılmıstım adeta yanı ben bır kadın ıcın sehvetın tohumuyum bir cep telefonu dukkanında caısıyodum ıcerı
450
Arkadaşıma Tam Verirken
Ben kaan 18 yasındayım mavi gozlu kılo 60 ben lavı uzatmadan gırcem Benım cok guzel bı arkadasım var adı gızem ben bi gün evde sıkılıyordum banyoya g
290
halam ve kizkardesim,
Gelelim benim daha onceki hikayede sozunu verdigim halam la olan hikaye ve onemli veya kisada olsa daha sonraki etkisi ile kizkardesime kendimi acindi
3553
erkek arkadasim ve ben
Erkek arkadasimla birbirimizi uzun süre görememistik, farkli sehirlerdeydik . nihayet ikimiz de ankaraya döndük.aşkım beni zorlamak istemiyordu belliy
325
Yengem ve Kuzenimle Tatil -2--
Yengem orospusunu bir daha sikmek için fırsat kolluyordum ama sürekli annemler yanımızdaydı. Fırsat buldukça götünü elliyor veya sürtünüyordum. Bu ara
2408
Bakıcımın Tadı
Merhaba ben istanbuldan tolga evliyim ve bir cocuğum var eşim çalıştığı için bakıcı tutmak zorunda kaldık. Adı güllü idi. 23 yaşında yeşil gözlü geniş
337
Evli Ciftler 3 Olurum
Merhabalar ben Ankaradan Mehmet .Bu olay 4 yıl önce başımdan gecmişti Zehra bir yavruu. Bi görseniz kap kalın dudakları sütun gibi bacakları, kocaman
495
Küçük Kızım
Küçük Kızım...! slm ben 43 yaşındayım adım murat sizlere küçük kızım kızım selinle yaşanan hikayemi anlatmak istiyorum eşim yaklaşık 6yıl önce öldü
4553
Bir Gece
Merhaba ben Sırma 19 yaşındayım ve size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Ben erenköyde tren yoluna yakın bir yerde oturuyorum ve orosı bili
1096
Planlı programlı
19 Yaşındayım ve dayımın oğlunun dükkanında çalışıyorum. Dayımın oğlu sedat ile küçüklükten beri kardeş gibi büyüdük. Ama yaşımız ilerledikçe birbirim
658
Kardesimi Sikisim
Slm.ben sertac 19 yasindayim benim birde kardesim var 17 yasinda serfet biz bazen servet le hali sahada top oynuyoruz mac bitdimi servet ali isimli
1471
Kız Kardeşimle ben
Ben bundan 7 yıl once başımdan geçen olayı anlatmak ıstıyorumben ben o yılarda 19 yaşlarındaydım kız kardeşimde o yılarda 14 yaşlarındaydı o yıl
1786