Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Resimli sex hikayeleri Etiketi


Resimli sex hikayeleri Resimli_sex_hikayeleri

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Müdür Beyle Seks
Selamlar adım arzu 25 yaşındayım. Sizlere anlatacağım olayı büyük bir zevkle okuyacağınıza eminim. Üniversite eğitimimi tamamlandıktan sonra bir okula
653
Yengemle Beraber Bir Gece....
Ben 18 yasinda, yakisikli, uzun boylu, birazda yapili bir gencim. Amcama gitmistim, yegenimi gormeye, amcam evde yoktu sansima, aksam gelirim demisti
1497
Hayatımdaki En Güzel Dakikalar...
Merhaba ben barış.175 boyunda kaslı yakışıklı ve cekici sayılabilecek biriyim.genelde sporla ilgilenirim ve bu anımda bu yüzden başıma geldi:)
333
İftar Vakti..............
Slm adım murat daha öncede birçok kez sizlerle hikayelerimi paylaşmıştım geçen pazar günü oruç tutmadım tek nedeni ise iftar vaktinde kalabalık olan t
614
AY-TEN HARİKA Bİ TEN
Slm ben adana da çukurova üniversitesi bilgisayar programcılığı okuyan 19 yaşında bakımlı bi gencim.boş zaman larımda cafeteryada çalışarak okul harçl
343
Ablasına Tecavüz Ettirdi
Bu anlatacaklarım tamamen gerçektir katkısız ..ikikomşu kızım var. ikiside evde kalmış kalmaya aday cinsinden. küçük 29 büyük 33 yaşıda. kücük olan
1655
Ah_Be_Gizem
Selam sex hikayeleri okuyucuları geçen sefer komşu kızı reyhanı anlatmıştım sizelere.Bu sefer ki hikayem ise tam anlamıyla bir vahşet..Size daha önce
146
Ah Hale Ahh
Ben 17 yaşında bi delikanlıyım bir gün küçüklüğümden beri amcamın kızına ilgi duyuyordum. amcamın kızı da 23 yaşındaydı ama çok güzel bir hatundu k
174
Ege` de Hocamla!!!
Hikayeme hemen girmek istiyorum.Çünkü bu hikayeyi okurken ağzınız açık kalacak.ve cinsel organınız yerinden fırlayacaktır.ben 22 yaşında EGE ÜNV. de o
301
Reisler Sikti
Sevgili arkadaslar, sıze cok ozledıgım ve unutamadıgım bir sex anı yazmak ıstıyorum...Su an unıversitede olmamdan dolayı lısede yasadıgım bu sikilme o
985
Hamileymiş!!!
Adım Yiğit. 35 yaşında bekar bir erkeğim. Eski bir sprocu olduğum için göbeğim kadar iri omuzlarım var. Normalde İstanbulda yaşıyorum ama iş nedeniyle
548
Çarpık Aile İlişkileri
O gün annem her zaman olduğu gibi işe gitmişti. Babam ise zaten yurtdışındaydı. Ben de yine dayanılmaz bir istekle dolabıma doğru sürüklenmiştim. Ayna
2016
Amcakızıyla Tatil Kazandık
Mrb arkadaşlar. Ben murat yaşım 23. Amcamın kızıda aysel o da 23 fakat ay olarak benden büyük. Ben yarışmalara katılmayı çok severim. Bir gün katıldığ
1273
Hocam Sevda
Selam arkadaslar. Ben 22 yasında yakısıklı,düzgün fizikli bir universite ögrencisiyim. Lisedeyken bir cok seks tecrübem olmustu ama yasıtlarım beni co
189
zeynep
Mrb bizim okulda zeynep diye çok seksi birkız var zeynepkafası vazla çalışmazdıbirgün beni çalıştırırmısın diye yanıma geldi zevglededim ve evedavet e
950
Kaynanamı Siktim
Slm hikaye okuyucvuları ben bu siteleri okuyuncaya kadar etrafımdakilere o gözele bakmıyorum taki bu hikayeleri görünce fikrim değişti gelelim seksimi
0
Karımı Stajerim Sikti
MERHABA ARKADAŞLAR BEN ASIM 30 YAŞINDAYIM 6 YILLIK EVLİYİM 4 YILDIR BİLGİSAYARLA VE ÖZELLİKLE BU HİKAYELERLE HAŞIR NEŞİRİM BU YAZ BAŞINA KADAR BU HİKA
974
Doyumsuz Komsum
Doyumsuz Komşum ben eskişehire yeni taşındım.ve bir ev kiraladım yalnız yaşıyorum.ilk bir hafta çok canım sıkılmıştı bende istanbuldan gelmiştim sexi
0
kız arkadaşım benden daha sapık
Ben 18 yaşında yakışıklıbir gencim okulda bana coşkundiye hitapedilmesine bayılıyordum tabi öğretmenler hariç. bir gün sınıfça cafede toplandık arkada
858
Esime Yaptigim Plan
Selam arkadaslar ben selin hatirlarsaniz sizlere daha onceki ( yabanci erkekler kocamin boslugunu doldurdu ) basligi altindaki yasadigim olayi anlatmi
967