Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Seks vıdyoları Etiketi


Seks vıdyoları Seks_vidyolari

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yengemle İLk..
Selamsize yaşanmış bir anımı anlatacagım. bu benim ilk ve daha sonra devamı gelecek olan sex hayatımın bir başlangıcı oldu. yengemle ben lise cağından
1166
Canimda Ole Am İstiyorduki
Merhaba arkadaslar basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim.Bir Yaz aksami kahvede kahveden donuyordum havada iyi oldugundan yaya gitmistim
194
Zeynebin Saksosu Meşhurdur
Zeynep ankarada okuodu 2 yıl önce antalyada çıkmıştık o üniye gidene kadar tabiii... sonra tekrar çıkmaya başladık ama bende tek amaç wardı tabii:)gel
194
Herkesin Yaşaması Gereken Bir Duygu
Slm söze şurdan başlamak istiyorum hep bir dostum olsun istemişimdir. Sexsten yana kastim. Cep servislerinde epey bir zaman harcadığıumın varkındaydım
396
ABİLERİ EVDEYDİ
  SLM BEN ALMANYADA OTURUYORUM ASKERE İST. GELMİŞTİM VE ORDA BİR KIZLA TANIŞTIM ADI PELİN KIZLA İLK BAŞLAREDA KONUŞUYORDUK SONRA BİR GÜN
233
Azgınlıktan Kendimi Sokaklara Vurmuştum Ki...
Aklıma hamama gitmek geldi ilk defa gidicektim azmışlığın verdiği cesaretle hamamdan içeri girdim içersi loş ve sıcaktı saat akşam 1900 civarıydı,gözü
474
İlk Deneyim
Ben 16 yaşındayım izmirde oturuyorum.bizm okulda buse die bi kız vardı ama kız da bi göt vardı yani...bir gün arkadaşlarla toplanmıştk herkes gitti bi
0
sevgili kamyoncum çok iyiydin
O yıl çalıştığım iş dolayısı ile trakya tarafına çok sık seyahat ediyordum. Yine bir seyahatimde keşana gidiyordum. Yanlız seyahat eden insanlar bilir
587
KIZKARDEŞİM FATOŞU SİKTİM
Adım mehmet şu an üniversitede okumaktayım. kızkardeşim fatoş ev kızıdır, 1. 75 Boyunda kumral mavi gözlü geniş götlü ve seksi bir kızdır bu arada 18y
18508
Beni Çatır Çatır Becerdiler
Bir arkadaşlara buluşmaya gitmiştim, dalmışız yemek vakti gelmiş. Ben gideyim artık dedim eve gitmem lazımdı benim sitenin işlerini halledecektim. Oto
639
Komsu Delikanli Yokmu....
Annemler bir ahbabimizin dügünü icin Izmire gitmisti. Taksiye bindikleri an kendimi Arda nin kapisinda buldum. sabahin 7 siydi. Kapiyi actim ve yatak
289
Annem Ile Teyzem
Annem İle teyzem Merhaba 17 yaşındayım tek gelişen uzvum yarrağım okadar hızla büyüdükü gecen haziran 12 cm ydi şimdi 18 cm o zaman ince su borusu gi
0
Okuldan Atıldım
Okulda benden bir üst sınıfta 19 yaşında bir kız vardı bütün erkekleri azdırıyodu bende 18 yaşındaydım arkadaşlarla iddaya girdik arkadaşlar sen bunun
364
Orospu Gibi Duzulmek
Merhaba Ben 19 Yasında1 74 boyunda ve 65 kiloda,bebekyuzlu ve standartlara gore oldukca yakısıklı ve parlak bir tipim.Yolda yururken kızların laf att
1483
Delice Becerdiler
42 yaşında, 163 cm boyunda 67 kg dul bir bayanım. Kocamla bundan 10 sene önce bazı parasal problemler yüzünden ayrıldık. Şu anda tek başıma yaşıyorum.
0
Alaman Kızı Betül
Kamptan yeni geldim.etrafta dişi sinek olmadığını düşünürseniz ne kadar azdığımı tahmin edebilirsiniz.56 günlük kamptan eve geldiğimde karşımda bir af
510
izzeti ikram
Merhaba ben ankaradan emre uzun zamandır bu sitede hikayeleri okuyorum ve benimde çorbada tuzum olsun ve yeni arkadaşlar bulayım diye yaşanmış gerçek
348
Amasyadaki Hatıralarımız...
Amasyada memurduk. eş dost ve akraba çevresinden uzakta ve yeni evli olduğumuzdan balayında gibiydik. normalde ailemin çevresinde yarı kapalı sayılabi
727
Aşkım Ablam
|her zaman gittiğim evli birisiydi. bi gün bi film aldım seyretmeye başladık.sonra sana bi sürprizm var dedi. merak ettim. ama gözlerini kapa dedi. ka
0
Telefon
Böylesine güzel bir siteyi yapanlara öncelikle tebrik eder benim gibi bu sitenin hastaları olanlara da selamlarımı iletirim.Öncelikle kendimi tanıtayı
773