Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Seksi hikayeler Etiketi


Seksi hikayeler Seksi_hikayeler

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kuzenim Çiğdem
O zamanlar 17 yaşında idim.ailede çok sevilen bir çocuktum.Ama bir kuzenim vardı ki onun yeri her zaman başkaydı.hemen hemen her gün okul çıkışı teyze
1053
Eşim Ile Fantazimiz
Eşim ile Fantazimiz Biz 10 yıllık evliyiz. Seks hayatımızda monotonlaşma başlamıştı. Değişiklikler aradık. Sevişmemizi videoya kaydedip seyretmeyi
1216
Tatil
Selam ben daha öncede başımdan geçen bir iki olayı yazmıştım. Bu yazacağım yaşanmış olan hikaye 10 gün önce yaşandı. Eşimle kafa dinlemek için tatile
765
ANNEM VE ABLAM
Adım emre Bir gün dışarıdan arkadaşlar maçtan geliyorduk eve gittiğmde ablam kapıyı açtı ve annemin pazara gittiğini ve 1 saate kalmaz döneceğini söl
23449
Sik Beni Selim
Ben 21 yaşında esmer yeşil gözlü yakışıklı bir gayim bundan 2 sene önce başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum.herzamanki gibi int.gay kanallarında
535
Halam Beni Mahvetti
Halam beni mahvetti Sene 2003 ben köye gitmeye karar verdim.Benden üç ay önce halam kendi köyüne gitmişti.Köyde geçirdiğim bi kaç günden sonra halamı
0
Amcamın Küçük Kızı
SELAM BU YAZDIGIM H0KAYE 4 YIL ÖNCE BA^IMDAN GEÇT0 VE TAMAMEN GERÇEKTIR AMCAMIN KUCUK KIZI SEMRA HER BIZE GELISINDE ONU NASIL GOTUNDEN SIKERIM DIYE
1908
Annemin Arzusu İle
Ben ankarada okuyan bır ogencıyım. Eve ayda bır gelmekteyım. O gun eve geldiğim zaman babamla annemın araları ıyı değildi. Ben eve geldiğim zaman baba
1783
Sevgilimin Ablası
Bu olay dun gece basimdan gecti. Sevgilim ben ve ablasi sinemaya film seyretmeye gittik. Sevgilimle film boyunca hic opusmedik (nedense canim istemedi
468
Maceralarım -5-
Geçen sefer sizlere kardeşim nazlı`yla ilişkimizin nasıl başladığını anlatmıştım. Esasında bu hikayemde sizlere annemle ve teyzemle olan ilişkimi anla
401
Beyzanın Çığlığı
Selam arkadaşlar ben istbuldan sergen 19 yaşında1.70 boyuda yakışıklıbiriyim size başımdan geçen bir olayı anlatacam.bizim mahellde beyza adında bir k
255
abimin komşusu
Merhabalar ben bu siteyiilk bulduğumda bu kadar güzel bi site olabileceğini hiç tahmin etmemiştim meğer oluyormuş.sizlere bu yaz başımdan geçen bi ola
927
Arkadaşımın Oğlu
Ben o zaman 33 yaşındaydım. Alt komşumun oğlu fuat 20 yaşındaydı. Yapı olarak açık giyinmeyi ve erkeklerin bana bakması çok hoşuma gider. Birgün yine
1572
Annemin Muthis Vucudu
Annemin Müthiş Vücudu merhaba.okudunuğuz bu hikaye bu yaz başımdan geçti.ben istanbuldan murat 20 yaşındayım.annem aylin 39 yaşında ve oldukça sexi v
0
Çıtır Sekreterim
Ben ve sekreterimden oluşan bir ofisim var. Ne iş yaptığımı artık söylemeyeyim... sekreterim on sekiz yaşında. mükemmel bir vücudu var yaşından olsa g
1057
Misafire Özel İlgi
Ben kemal İzmir’den. Chette tanıştığım okan isimli bir pasifle tanıştım. Beni evine çağırdı. Önce gitmeye biraz çekindim. Nedeni karşıyakaya gitmeye k
524
Nisanlımı Siktim
Merhaba.size anlatacagım hikaye tamamen gercek. bundan iki ay önce izne ayrılmıştım. işim gereği nişanlımla ayrı şehirlerdeydik.izne geldiğimde akşam
945
Ne Geceydi Ama
Slm ben denız bu siteyi daha yeni keşfettim ancak okuduğum bir kaç hikayenin gerçekle hiç bir ilgisi yok ama benim yazacağım hikaye tamamen gerçektir.
681
Karım İzin Verdi
Eşim evden çıkarken, "uslu uslu oturun tamam mı?" demiş ve gülmüştü bana ve benle birlike evde bıraktığı kız kardeşini. Ben de, "çok acıttırma içini d
2520
Toplantıdan Sonra
Merhaba arkadaşlar, size bir iş toplantısından sonra yaşadığım seksi anlatacağım. Ben özel bir işletmede mühendis olarak çalışıyorum. Firmamız orta öl
158