Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

annemi banyoda Etiketi


annemi banyoda annemi_banyoda

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Köydeki Kısmet
Bundan 2 sene önce annemlerle köye gittik.köye ındıgımız gun gözüme bir güzellik çarptı anneme bu bizim akraba falanmı? diye sorduğumda hayır cevabını
1115
Citir Teyze Kizi
Çıtır Teyze Kızı... Merhaba bu siteyi bikaç gün öce keşfettim.25 yaşındayım Urfada yaşıyorum ve yıllardan beri teyzem kızına hastayım.Bu hikayem tama
981
evdeki çılgın dakikalar
Slm ben lise 2ye giden oldukça güzel fizikli bir kızım.En yakın arkadaşım eda ile birgün okul çıkışı bize geldik o gün annemin evde olmadığını biliyor
1992
Çok Harikaydı
Selam hikaye okuyucular size batmandan yazıyorum.ben ekim.21 yaşındayım. Sexi acayib derecede seviyorum.az evvel yaşadığım sex maceramı size yazmak is
382
Evin Vanası Bozulmuş
Ben 17 yaşında sarışın uzun boylu yeşil gözlü ve etrafımdakiler tarafından oldukça sexi bulunan ve lise öğrencisi biriyim. Uzatmadan konuya geçeceğim.
589
Onun Beklediği Başkaydı
Merhaba ben umut.Size başımdan geçen ama çok eğlenceli olan bir anımı anlatıcamBen faişelere meraklı bir insanım ve onlarla çoğu kez seviştiğim var.Oz
436
Kalorifer odasi
Merhaba bennn denizlidenn 18 yasinda yakisikli bir gencimm benn tamm sigara icmeye cikmisdimm tenefüse bir tane beden hocasi vardi adi selenn hmm
392
Ne Filmdi Bee
Öncelikle herkese mrb. Size başımdan geçen bir anımı anlatıcam. Hikaye %100 gerçektir. Neyse artık hikayeme geçeyim. Benim duygu adında bi çıktıgım wa
364
HaLe_AbLa_AsKıM_Ve_BeN
Merhabalar oncekı hıkayemı sızlere yollmaıtım ve buyuk bır beyenıyle karsılastım kı anlamadım tek sey sudur kı erkek arkadaslardan ricam vardı bana ma
887
SEXI BALDIZIM
SLM BEN 38 YASINDAYIM VE BALDIZIM ELVANA ASIGIM. HIKAYEM SÖYLE BASLADI EVLENDIGIMDE BALDIZIM ELVAN BANA BIRAZ TERS GELEN BIR KIZDI COK TERS HAREKETLE
983
Sevgılım Beni
Benım adım naz fransada yasıyorum yasım 18 1.75 boy 54 kılo sarışın ela gozluyum kalcalarım tam yerınde gogusler o bıcım tam bır sex kralicesiyım ama
390
Evli Ciftin Arasında Pasif Oldum!
Merhaba arzulu okuyucular. ben volkan, tekirdağdan size bu hikayemi gönderiyorum. 1 ay önce başımdan geçen hikayeme geçmeden önce kendimi tanıtayım. B
538
Komşu Kızı Esra
Selam mıllet ben selcuk bu olay 30 ün önce başımdan geçmiştir ve gerçektir. Neyse hemen konuya girelim. Esrayla aynı okuldaydık ve cok güzel, seksi bı
801
Bakire Behriye
Merhaba ben Adanadan Onur. Bizim apartmanda tam altımızdaki katta oturan Behiye adında, yüzü o kadar güzel olmasa da dipdiri göğüsleri, yuvarlak dik k
331
Beygiri tımarladım..
Bundan önce göndermiş olduğum "alacağımı aldım ama doyamadım"başlıklı yazımı okuyan 35 yaşında bir erkekten okuduğumda beni çok heyecanlandıran bir me
510
Annemle Müthiş Tatil 1
Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo harika bir bayan. Kendi
11423
Hamit Amca
Bundan yaklaşık 4 ay önce başımdan geçen bir olayı sizler ile paylaşmak istiyorum. Kocaeli üniversitende okuyan 23 yaşında 170 68 kumral bir gencim.Bi
692
Azgın Sekreter Jale
Ben uzun zamandır sitenizi takip ediyorum. Tabiri yerinde ise hikâyelerinizin tutkunu oldum. Okumadan geçirdiğim gün olmuyor. Neyse bu kadar muhabbet
380
Eşimin Arkadaşları Seher Ve Münoş
Merhaba ben ayhan. 5 yıllık evliyim, eşim işimin yoğunluğu nedeniyle çoğu zaman tatillerinde izmir’e ailesinin yanına giderdi. Yine bu tatillerin biri
850
sexi kızdı, hemde nasıl
Mrb, şimdi yaşanmış hikayemize gelelim ben sexsi seven bir sapığım bizim mahallede çok sexsi ve çok güzel bir hatun var birgün kardeşini almak için ev
398