Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

arkadasın annesıne Etiketi


arkadasın annesıne arkadasin_annesine

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ofis Fantezileri - 2
Nerde kalmistik? Kizin bal kutusuna dilimi soktum. Islak ve sicakti. Tras edeli 1 yada 2 gun oldugu kesin cunku kil yoktu. Hemen yarragimi cikarim o
262
Bahar Hocanın Göğüsleri
Daha lise 3 teyim okulun bitmesine son iki ay kalmıstı bahar hıca vardı bedencimizdi ona bütün okul asıktı ben değildim ama belki bi kac kişi daha var
669
Teyzemin Saglam Kizi
Teyzemin sağlam kızı Merhaba adım selim 20 yaşında istanbulda oturan bir gencim başımdan geçen çok güzel bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum bunda
0
Baldızımı çatır çatır siktim --2
Herkese merhaba. Hatırlarsanız ben bekir ve baldızım beyzayı çatır çatır siktiğimi geçen hikayede yazmıştım ve devamı var demiştim. İşte devamı;
1557
Kardeşim Esin
İsmim Okan, 29 yaşında istanbulda oturuyorum. 5 senelik evliyim. Eşimle çok parlak bir cinsel hayatımız yok, ben ne kadar fazla istekli olsam da o ban
1128
Siksem Sizide
| Selam.Ben İstanbul’dan Mert.26Yaşımda Yakışıklı sayılabilecek bir gencim.Bu arada Bekarım.Ensest ilişki Bende Benden bir yaş küçük ağabeyimin
0
Karşı Komşumun Kocası Yurt Dışındayken
Merhaba ben öss ye hazırlanan edepli bie gençtim.taki bizim karşımızdaki mehmat abi evlenene kadar.mehmet abi yurt dışında çalışan yılda bir yıllık iz
799
Melek Beni Adeta Mest Etmişti
Selam sevgili okurlar sizlere anlatacaklarım yozgatan tokata dayann bir başımdan geçen bir olay ben 24 yaşında 176 byunda sexe baya düşkün bir gencim
173
Yasemin`le Sınıfta
Merhaba ben tahir. Önce size hikayenin gercegi yansittigini söylemek isterim. Sinifta herkesin basini döndüren bir kiz vardi. Adi yasemin. Baskasi ona
488
Hem Ablami Hem Enisteyi
Hem Ablamı Hem Enişteyi Merhabalar ben selo 18 yaşındayım ankaradan yazıyorum Ünivevarsitede okuduğum için ablamlarda kalıyorum.ablam 33 yaşında dolg
0
Ahh Sarisin
Selam arkdaslar ben kemal size bundan 1 ay öncesinden geçen bir animi anlatmak istiyorum.Bekletmeden konuya geçelim.Ben Mersin`den Istanbul`a babamin
266
tuvalette
Herzaman gittigim internet kafede kız ismiyle girmis ekeklerle chat yapıyordum erkekleri azdırmak oldukca hos ve tahrik edici beni tanımayan insanları
1033
hep beraber
Birgün sınıf ile pilniğe gidecektik. hazırlandık sabah oldu.hep beraber gittik.sınıfımız 9 erkek 11 kızdı ayrıca bayan bir öğretmende gelmişti.yemek y
301
Ben Ve Karım
Selam millet size benimle eşimin arasında geçen bir olayı anlatacam ben evleninceya kadar hiç cinsel ilişkiye girmemiştim yani sevişmeler falan hariç
0
Gönül Ablama Döl Banyosu Yaptirdim
Merhaba dostlar ben ankaradan serkan ben 22 yaşımda ablam gönül ise 34 yaşında beyaz tenli balık etli bir hatun zaten hepiniz biliiyorsunuz neyse eniş
1237
Mağdure
Merabalar, o zamanlar 22 yaşındaydım. işim gereği devamlı seyahatlerdeydim. bir gece saat 02,00 sularında eve geldim. Annem ve kız kardeşimle yaşıyord
630
Yan Komşunun Bilgisayarı
Şimdi ben bilgisayardan çok iyi anlıyorum.Bizim bir yan komşu vardı 17 yaşında tam bir lolitaydı.Bu kız beni eve çağırdı ben gittim bana dediki bilgis
461
otobüste
Merhaba arkadaşlar size başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Taksim avcılar arası otübüse binmiştim. canımda çok sıkılıyordu ve üxtelik çok
491
Hamile -2
Efendim en heyecanlı yerde kalmıştık. Karnı burnunda hamile Müge üzerime zorlanarak oturmuş boru gibi yarrağım amında kaybolmuştu. aslında üstümde old
818
Kızkardeşim Aslı
Selam ben mert izmirde yasiyorum sizlere kizkardesim asliyla iliskimizi anlatacagim kizkardesim asli 17 yasinda mükemmel bir kiz ben 20 yasindayim 3 a
0