Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baldızını siken adam video Etiketi


baldızını siken adam video baldizini_siken_adam_video

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
BEN BİLE ANLAMDIM...
Ben 19 yaşında esmer yakışıklı biriyim bu arada samsunda oturuyorum neyse konumuza gelelim. Gamze adın da kızın biri ben den hoşlanıyormuş benim haber
184
Küçük gay
Merhaba ben 31 yaşında bir şirkrtiğn genel müdürüyüm. Sizlere ibneliğe nasıl geçtiğimi anlatmak istiyorum. 16 - 17 yaşlarındaydım apratmanımızda bor
1430
Berna Abla!!!
Slm millet,size anlatacaklarım kesinlikle gerçektir.Olay geçen yaz izmirde gerçekleşti,ben görkem 17 yaşındayım Bizim çok güzel bir komşumuz var, adı
739
Tellak Ve Arkadaşı
Beni bir iyi etti.Bir gün İzmir’de hamama gitmiştim.İki yıl kadar oluyor.Aslında normal birerkektim. Ama arada sırada erkeklere karşı bir meyil de du
709
İlk Heyecan 5
Canan aşağı inmeye devam ediyrdu nilay` ın gögüslerine gelmişti ki gökhan yardımların bitmedi yardımcı olurmusun dedi tabi dedim lütfen tutarmısın ded
607
Otobuste Basladik
Otobüste başladık Merhaba ben Tolga.Size başımdan geçmiş, herşeyiyle gerçek bir hikaye anlatıcam. Geçen ay Mersine gitmiştim.Slifke minibüsüne bi
0
amının tadı harikaydı
Merhaba ben tolga 26 yaşında esmer biriyim. Anlatacağım olay kesinlikle gerçek.Benim nurcan isminde lise sona giden bir çoıktığım vardı. sonra ayrıld
352
trene binmezdim
Merhabalar ben burç istanbuldan yazıyorum.izmire gidicektim trenle yolculuk yapmayı hiç sevmem gideceğim her yere ya otobüs yada uçakla giderim.neyse
1425
Öğretmendim İbne Oldum Sonra Yapımcı Oldum
Merhaba ben mustafa ankara da özel bir kolejde ingilizce öğretmeniyim. Vücudum yasıma göre oldukça kaslı ve kıllıdır. Üniversiteye hazırlanan lise son
613
Parktaki Hamile
Selam ben Süleyman kahraman Maraşlıyım istanbulda bekar kalıyorduk ben üsküdarda bir cay ocağında çalışıyordum bir gün elimi bardak kestiği için işe g
0
Çatı Katında 20 cm`lik alet
``20yaşımdaydım ve mahallede samimi 4-5 arkadaştık bir gün tamerlerin evinde toplanmıştık ve ben gizilice nasıl bir oyuna getirsemde şunların sikini g
808
Teyzemle Enistem.
Teyzemle eniştem Selamlar.Ben öyle kendim yaşadığım olayları anlatmayacağım size!Yalnızca gördüklerim!!Ama bu olay yemin ederim gerçektir.Bu yaz başl
1764
Bu Siteyi Cok Seviyorum
Bu Siteyi Çok Seviyorum Selam arkadaşlar ben adanadan ertac . ben 178 boyunda geniş omuzlu bugday tenli hoş sayılacak bir gencim. bundan önce y
0
Sevgilim Taş Kesilmişti
Bundan bir ay önce nette tanıştığım bir genç vardı. Sohbet ediyor vakit geçiriyorduk. Sonra birgün nette çok azdığını ve onu boşaltmamı istedi. Ben ço
203
Azgın Seher Teyze
Gerçek bir ilişki için ne kadar yanıp tutuştuğumu bilemezsiniz. Okuldaki kız arkadaşımla flörtten öteye gidemiyorduk tabii sonuçta aldığım zevkin yanı
0
beni jigologibi yaptı
Selamlar ben şu an üniversite 3. Sınıfta okumaktayım çevremde oldukça dürüst ve yakışıklı birisi olarak bilinirimbu rüya gibi olay başıma bir sene önc
228
Penisimi Gösterdim
Penisimi özellikle liseli kızlara göstermek çok hoşuma gitmeye başladı. Sakin bir sokaktan araba ile geçiyordum. yolun kenarında oturan liseli iki tan
769
evli kadını siktim.
Slm millet ben izmirden yakışıklı 22 yasındayım ve cok yakışıklıyım bir gün arkadaşım yalçın eve geldi ve kendisini kadının aradığını söyledi telofa
1190
banyoda teyzeme tecavüz
Selam direk konuya girecem bundan 3 , 4 hafta önce babam izine çıktı ben evde ynlız kalmıyayım diye teyzemi çağırdılar ben sevinçten uçuyordum çünkü
6876
Oynak Kardeşim
Ben 16.kardeşim 11 yaşındaydı.kardeşimle sürekli içli dışlıydık.yanımda giyinip soyunur çekinmez.biz yazlığa gittiğimizde canımız çok sıkılırdı.yine b
1320