Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

büyük kalça Etiketi


büyük kalça buyuk_kalca

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
üst katta yaşananlar
Bu yaşadıklarım yaklaşık bir ay önceydi… Birilerine anlatmasam çatlayacaktım. Bir gün canım sıkılmış kanalları zaplıyordum annem ameliyat olduğundan
210
Temizlikci ile...
Bizimtemizlikçi va 12 seneden beri geliyor. kadının bir oğlu bir kızı var. Kocası bunu terketti. Ona ilgim ilk abazalık yıllarımdan itibaren vardı.Şua
920
ZENGİN KADININ ESİRİ OLMUŞTUM???
Selam dostlarım ben istanbuldan 185-80 kumral yapılı namı değer (gurbetçi ali) gurbetçi dedimde yani geldik buralara burda calışmaya başladık bir beka
612
Lisa
Ben 24 yaşında istanbulda yaşayan bir gencim... Kendimi bildim bileli bayanların ayaklarına duyduğum ilgi diğer uzuvlarından daha fazladır. İstem dışı
501
Babam Sağolsun!!! ;-)
Selam ben İzmir’den Zikenboy Bir gün evde yalnız başıma otururken babam aradı ve bu akşam annenle birlikte eve geç geleceğiz sen rahatına bak dedi.
358
Azgın Yengem Ve Ablası Eda
Azgın Yengem ve Ablası Eda selam ben 19 yaşındayım ve başımdan geçen olay daha iki gün önce idi.abim güvenlik görevlisi oldugu için bir gün evde ik
3483
Komsumun Kızı...
Slm ben 18 yasında ankden osman size basımda gecen bir olayı anlşatıcagım bir gün evde oturup ders calışıyordum ve kapı caldı baktım karsi komsumun kı
0
Kapicinin Karisi
|Bizim apartmainin,kil oldugum bir kapicisi var,bunun esmer hos bir karsi var.Kadini hic makyajli gormedim ama basina tulbentini baglar,altina dar kum
0
Ailem Ve Ben 2
Artık teyzemle samimiyetimiz güzel baslamıstı günlerimiz iyi geciyordu bu arada okullarda acılmıs teyzem görevine baslamıstı. Inanın hiç bir zaman tey
2168
Arabada..!
Selamlar, ben 30 yaşında ama yaşını belli etmeyen parlak biriyim . Anlatacağım olay bundan birkaç gün önce başımdan geçti. istanbulda insanların sıkç
490
Parktan Tanıştığım Olgun
Slm gerçek bir hikayemi anlatıcam sizlere geçen hafta cumartesi akşamı evde sıkıldım gay kanallarındada bişi bulamayınca kendimi sokağa attım kesin bi
485
Karımın Sevgilisi ve Baldızımla
Baldızım ve karımla birlikte birlikte sikiştiğimiz o ilk günden sonra baldızımın götünün, amının ve ayaklarının o kudurtucu seksi tadı bir an bile akl
2154
Düğünde
Merhaba size geçen ay bir akrabızın düğününde yaşadığım anımı anlatacağım. Düğündeyemekleri yemiş oynama faslına geçmiştik.Ben herkesle göbek atıyor
378
Geçmişin Imtikamı Tabiki Ne Olabilir..
Bir kaç hafta önce otobüsle eve dönüyordum. Otobüs kalabalıktı ve ben ayakta bitkin bir şekilde ineceğim durağın gelmesini bekliyordum. O sırada ileri
243
Banyoda
Banyoda... selam ben göktan size başımdan geçen hikayeyi anlatıcam.Tamamen gerçek. Halam 30 yaşında 7 yıl önce boşandı şu an dul.Halam boşandıktan
1479
Şerefsiz Duygu
Mrb ank da lise 2 de okuyorum..uzun süren uğraşlar sonunda okulda karşı subedeki Duygu yu ayarttım ve benle çıkmaya ikna ettim..bir gün iki gün derken
6044
cok hosuma gıttı..
Bıgun arkadasımın cantasında bı cd buldum tabı asırdım hemen uzerınde karılar falan vardı eve geldım cdı taktım soyundum ızlemeye basladım bı yandanda
430
yıllar neler getirdi
Selam daha once yazdıgım basımdan gecen olaylara cok mail geldi. Her keze tesekkur ederım. Sımdı yazavagım olay yılların bana neler getırdıgını anlata
171
KoPRuDe BiR GeCe
^^KöPRüDe BiR GeCe^^ Ben 17 yaşında bir gencim.Bir gün önceden arkadaslarla halı saha macı icin anlasmıstık.Bende ertesı gun hazırlandım ve mactan do
422
Hiç Beklemediğim Bir Anda
Kızın abisi oldugu için ne yazıkki ismini yazamıycam çünkü bu site en iyi hikaye sitelerinden. Neyse başlıyorum. Annemler genelde baskalarında kalma
358