Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

çıtırporno Etiketi


çıtırporno citirporno

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kızkardeşimle 69
|ben 20 yaşında izmirde yaşayan biriyim.adım hakan.kızkardeşim burçak 17 yaşında esmer 168 boyunda 52 kg ölçülerinde harika bir kız.onu son bir yıldan
0
Benibir Türlü Yapamadılar
Bir gece eve gitmedim iş yerinde patronun arkadaşı ile gel birlikte otelde yatalım dedi yatacak yerim olmadığından kabul ettim uberaber aynı yatakta
702
Kasiyerim
Okulu yeni bitirmiş ve büyük bir markette müdür olarak işe başlamıştım. Markette çalışan elemanlarla yüz göz olmadan emirler vererek işleri yürütüyord
667
İlk Aşk,İlk heyecan
25 yaşında,hayata dair planları olan bir gencim.Size ilk ilişkimi ve o büyük aşkımı anlatmak istiyorum.Sene 1999 üniversiteyi kazandığım yıl.İstanbuld
328
Türbanlı Baldızım
Merhaba. Öncelikle bu yazının hangi gruba gireceğini bilemedim, her ne kadar başlangıcı birebir olsa da buna bağlı diğer olaylar grup statüsünde olduğ
0
Olgun Olsun Camurdan Olsun
Merhaba seks hikaye okuyucuları ben ist anadolu yakasında oturuyorum adım murat esmer kilolu bir erkegim anlatacagım hikaye tamamen dogru ve yasanmıs
218
Hız ve Şiddet
Güzel ve seksi genç kız ve genç kadınlara tahammül edemem. Fırsat oluştumu geçirip-yakarım, inletip-ağlatırm! Yeni evlenmiş bir kuzenim vardı, evlendi
209
Unutamıyorum
Slm. Ben turgay. Ist yaşıyorum. Yazacaklarım kesinlikle hayal mahsulu değil. 3 Yıl oldu sanırım. Internette tanıştık. Uzun zaman yazıştık. Adı nuray.
0
Kullanıldım
Buradaki anlatılanların çoğunun doğru olmadığına inanan biriydim! Özel bir sigorta firmasında çalışan bayanım, mesleğim gereği ofis ziyaretleri yapmak
0
Yan Komşumu Zorla sikerken
Ben kenan; 19 yaşındayım bu hikayemi istanbuldan yazıyorum. ben 2 senedir komşumuzun kızı cerene hastayım. ne zaman yanımdan geçse sikim kazık gibi di
1435
Bir Aldatma Hikayesi
Ben Adana’da çalışan bir mühendisim yaşım 24. Neyse ben hemen hikayeme geçeceğim. Bu hikaye gerçekten yaşandı. Ama yaklaşık 5-6 sene önce. Ben o zama
454
Kaç Para
Kocamın kadıköyde isi vardı bende geldim arabayla indik. Su bilgisayar oyunları satan pasajdan bende oyun aldım. Sonra o indi isini halletmeye cıktı.
655
Aşk Üçgeni
Benim için sıradan bir gündü ya da yataktan kalkarken öyle olacağını sanıyordum . Her zamanki gibi uykumu alamamıştım , geç kalmıştım ve okula gitmek
281
Kızkardeşim ve azgın arkadaşı
Kız kardeşimin fıstık gibi bir arkadaşı var. Adı Neslihan kısaca nesli diyoruz. Yaklaşık 170 cm boyunda kumral kahverengi saçlı ve gözlü upuzun bacakl
1438
teyze kızı
Slm ben ferhat istanbulda oturuyorum teyzemler adana da oturuyorlar yaz tatilinde adana ya teyzemlere gitmiştim teyzemin kızıyla çok güzel bir ortamım
1195
Esma
Slm arkadaşlar ben 18 yasında istanbulda oturmaktayım calışmakta oldugum yerin üst katında oturan liseli esamayı ilk gördügüm zaman cok begenmiştim
397
22 Cm Mi Iiiimmm
22 cm mi? ıııımmm selam ben bursadan melih. ilk defa yazıyorum. okulun son günlerinde başımdan geçen bi olayı yazıcam. ben yeşil gözlü yakışıklı
0
Cok Guzel Bir Aniydi
Çok güzel bir anıydı.. siteniz çok güzel.. ben de yeni girmeye başladım buraya bende bir anımı paylaşmak istedim... 28 yaşındayım. tahmini 16-17 yaşl
893
Izmir`in Dağlarında Çiçekler Açar
Merhaba dostlar sizlerden epey bir süre uzak kaldım. Bir şey yazamadım eh çünkü bir şey yaşayamamıştım. Yaşamamıştım diyordum çünkü geçen izmir gezisi
463
İlk Giren...!
Ben okulun en abaza ve azgın tipi olduğumdan bu hikayeyi göndermeyi farz bildim. Şimdi size dakika dakika ilk seximi anlatayım.Sınıfımızdaki sibel adl
185