Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşekle kadın Etiketi


eşekle kadın esekle_kadin

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kalabalık Bir Kış Akşamı
Selam ben emre 17 yaşındayım size 1 ay önce kuzenimle yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Kuzenim merve 24 yaşında ankarada okuyor, ben ise bursad
1106
Anasını Ve Kızını
Merhaba!. Anlatacaklarım tamamen gerçek olup kesinlikle hayal ürünü değildir. Yerel bir gazetede çalışıyorum. Son derece güzel bir işim var. Etrafımda
0
Sikilmek Ne Güzel
İş gezisi için istanbula gitmiştim. Gündüzleri işimi hallediyorgeceleri ise lepTopumla uzun süredir ve bir türlü karşılaşamadığım kerim ilechat`leşiyo
1416
Fatma nın Kötü Sonu
Ben 22 yaşında oldukça sexi vücutlu aynı zaman da kızların hayran kaldığı kızların hayalindeki bir gencim adım ediz mankenlik ajansında çalıştığım gün
427
3 Kisi Tatil Evinde
Kişi Tatil Evinde Selem size başımdan geçen gerçek bir hikayemi anlatacağım.Geçen yaz kendi yazlığımmızda senelik iznimi geçiriyordum benim gibi tati
0
Daltonlar
Benim adım hüseyin. 16 yaşında iri ve kaslı vücudu olan bir lisse öğrencisiyim. Anadolu meslek lisesine gidiyorum. Bizim okul kız meslek lisesi ile bi
327
Ofisimde
Cuma sabahı ofise geldiğimde yine onu, Ebruyu, masasında makyaj yaparken gördüm. Ve yine çok baştan çıkarıcı giyinmişti. Dar bir bluz ve mini sayılabi
571
Aile dostum Gamze
Ben Samsun dan Erkan 1.85 boyunda ve 25 yaşında yakışıklı bir gencim.Bizim Samsun da çok samimi olduğumuz, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen bir ail
278
Teyze Kızı..!..
Teyze kızıyla küçük yaşlardan itibaren birbirimize dokunmayı severdik.her fırsatta o benimkini eller bende onun amını ellerdim tabi ozamanlar çok küçü
270
Ayrıldık Ama Değdi
Biz özlem ve umut yillardir almanyada yasayan ciftiz. Daha dogrusu idik. Baslangicta sex yasantimiz siradan ve normaldi. Aradan 10 yil gecti ben sexde
474
AHH TUBİİ
|Merhaba bemim adım ahmet ben lise 2 ye gidiom ve bizim sınıfın karşısında tuğba diye bir kız vardı ben duğbaya deli oluodum onu herzaman istiodum bir
0
Nazlı i Harikaydı
Yine bir pazartesi günüydü ben o zamalar nazlı adında biriyle çıkıyordum we ben banyo yapmak zorunda olduğumu ve eve gitmem gerektiğini söyledim.O ben
164
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altı
626
Merhabalar Yine Biz
Merhabaarkadaşlar sizlerle bayağı bir süredir görüşemiyoruz.bunun için özürdileriz.ama sizden de bir isteğimiz olacak lütfen erkekler bize yazasın.bu
345
Alamanya Ne Hale Koydun Sen Bizi-2-
Merhaba ben başımda geçen ve bu güne kadarda unutamadığım hatıramı size yazmıştım şimdi ikinci bölümünü yazıyorum.ben annem nezaket ile yusuf amcanın
1281
5-S@NS@R-8 Hikayeleri
Sıkıcı bir yaz gününde her cok normal gecerken evimize gelen misafir her şeyi deyiştirdi. evimize gelenler bir kadın bir`de 17 yaşlarında bir kızdı ve
416
Hamile Yengem
Benim adım mehmet, 16 yaşındayım. Yengem 28 yaşında. yengem her zaman ilgimi çekmiştir. o kocaman göğüsleri ve hamilelikten dolayı büyüyen kalçaları.
0
Karim ve Arkadasim Mutfakda
Karimin dedig gibi sonra yüzüme bakti ,sen ne yaptin dedim kafami asaya egdim ,utandim dedi,sonra mutfaga gittim kösede arkada isleniyordum mutfakda .
835
Telefondan Tanıstıgım Nihalım
Merhaba arkadaslar sıze anlatacagım olay tamamıyle gercektır.bundan yaklasık 1 yıl once tanıstıgım kızla bır gece vaktı cep tlf nuyla msj lasıyoduk GE
0
boyle yalanırmı?
Adım suleyman 30 yaşındayım 1.80 boyundayım 70 kiloyum halen bekarım bir gün 5 yaşındaki yeğenin hastalanmıştı. abi evde olmadığı için yenge bana habe
300