Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hayvanla sex Etiketi


hayvanla sex hayvanla_sex_

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Samimi Sevgililer
CANAN- Merhaba Sami (ağaç olmuş hıyar beklemekten) SAMİ- Merhaba (öfff, nihayet geldi kaltak) CANAN- Çok beklettim mi (bu abazalık varken d
412
20 Yaşındaydım ...
20 yasındaydım. Yeni yeni karsı cinse ilgi duyuyordum. O zamanlarda etrafıma baktığımda bana en yakın olarak 25 yaşındaki en alt katta oturan komşumuz
280
Teyzem Ve Yengemle 1
O zamanlar liseye gidiyordum okudugum lisede teyzemlere cok yakın olduğundan hemen hemen her gün okuldan çıkınca teyzemlere uğrar hülya teyzem ve emin
1070
14 Lük Köylü Kızı
Selam ben ahmet yasım 22ben malatyanın hekimhan ilçesinde oturuyorum sözü uzatmayayım benim bir sevdiyim kız vardı ben askerdeyken serdal diye biri ka
4078
Karımı Siktirdim 2
Slm arkadaşlar bu ikinci anım olacak.bir gun yine telden bulduğumuz bir arkadaşı karım eve davet etmişti adam bize uzak bir ilden gelecekti 5 6 saatl
842
Babamın Yatağında
Benim öz babamla yasadiklarimi anlatmak istiyorum. Fazla ayrintilara girmeyecem. 4 Yildir almanyadayim. 4 Yildirda babamla sikisiyoruz ben aslinda oku
1876
Sadece Lezbiyen Sex Ile Amim Sulaniyor
Sadece Lezbiyen Sex ile Amım Sulanıyor Merhabalar,Ben İstanbul`dan Sevcan, 20 yaşındayım. Ben bu siteye uzun zamandır giriyorum ve sadece lezbiyen hi
1358
Kargodaki Kız
Ben size ıspartanın şirin bir ilçesinden yazıyorum. 173 Cm boyunda 24 yaşında, esmer bir gencim. Anlatacğım olay yaklaşık 3 yıl önce oldu. Neyse işte
192
Şansın Böylesi
31 Ocak 20003 tarihinde okula gitmemiştim. Evde yalnızdım ve bilgisayara CD almaya gitmiiştim. Ancak yanımda 10 milyon ve cep telefonu vardı.Cd`mi ald
0
Öğretmenimin Kızı
Ben 18 yaşında yesil gözlü,sarı saçlı yani yakışıklı denebilecek birisiyim.daha sınavlara girmeden önce ben öğretmenimden ders alıyordum.öğretmenimin
407
Kuzenimiz Selma
30 yaşında,1.83 boyunda, evli biriyim. İşim gereği ara sıra .Geçtiğimiz Nisan ayında yine bir iş için Ankara`ya gitmiştim... İşlerimi hallettikten son
576
Pelin`i Memnun Ederken....
Slm ben melih size anlatacagım hikaye tamimiyle gerçektir yaklaşık 1 hafta önce gerçekleşdi ve sizinle paylaşmayı istedim 18 yaşında uzun boylu bir ya
228
Aslı ve Lezbiyen Ilişki
Selam. Ben 21 yaşında dolgun vücutlu esmer bir bayanım.İsmim Aslı. Neredeyse kendimi bildim bileli Ortaokuldan beri lezbiyen eşcinselim.Tabii bunu taa
1272
Anemi Hem Siktiler Hem Siktirdiler
Anemi hem siktiler hem siktirdiler Ben 18 yaşındayım elazığda yaşıyorum adım timuçin . 36 Yaşında meral adında çok güzel ve sexsi bir annem var.
0
En Güzel Yaz Tatili
Ben ve Süleyman artık icraat yapmak istiyorduk.Sonunda istedigimiz oldu ve geçtiğimiz yaz parkta iki kız gördük.Ben süleymana bunlarla tanışalım dedim
197
Komşumuz Tülay Teyze
Selam ben Engin.19 yaşındayım.Anlatacağım hikaye 2 ay önce başımdan geçti.Ailem yaz tatiline gittiği için evde yiyecek bir lokma bir şey yoktu.Markete
3824
türbanlı yengem
Ben izmitte oturuyorum 25 yaşındayım yengem zeliha ise 35 yaşında balık etli 11 yaşında da kızı var yengemi her görüşüm de sikim kazık gibi oluyor eşo
0
Abim
Size yılbaşında başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Aradan fazla bir zaman geçmedi ama etkisindeyim. Yılbaşı gecesi evde aile içerisinde bir gece
4038
Acaba Kim Haklı
Başlıkta yazdım acaba kim haklı diye umarım siz karar verirsiniz hepiniz bilirsinizki 99 da büyün bir deprem oldu ben ordanım yani gölcükten kimi genç
673
O Ne Hemsireydi
O Ne Hemşireydi ben bir ara ankarada bir hastanede tedavi oluyordum hemşire buket vardı iri göğüslü dolgun kalçalı ve harika bir vücudu vardı her gün
0