Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

koca amcıklar Etiketi


koca amcıklar koca_amciklar_

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
bar cıkısı
Bardan dönüyorduk arkadaşımla sallana sallana yolda yürüyorduk,ayağımızda terlikler üstümüzde siyah mini etekli elbise, bir eli popomdaydı ama umrumda
737
Hersey Bir Mesajla Basladı
Merhaba ben barbaros 40 yasındayım evli degilim daha once yasadıgım olayları aktarmıstım bu bir hafta once basıma gelmis bir olay bir gun cep telf bir
563
Üvey Anam Benide Pazarladı
İsmim Ceren onsekiz yaşında güzel bir kızım. Anam ben küçükken ölmüş. Yatılı okulda okudum ve geçen sene mezun olup eve döndüm. Beni evde bir sürpriz
2060
babasının seksi fahişesinin hikayeleri - 1
Ben istanbuldan yazıyorum sitenizi uzun zamandır zewkle takip ediyor um:) 17 yaşımda kumral ela gözlü 170 boyunda we 55 kiloyum çok iri gögüslerim ve
8112
Ensestin Ensesti...
Ben 18 yaşında düzgün bi fiziğe sahip bir erkek o ise 17 yaşında lise öğrencisi tam bir lolita... Aslın da onunla bir kan bağımız yoktu onun kuzeni il
1533
Yasemin Abla..
Yasemin abla, 35 yaşında esmer kalçaları dolgun,çok seksi bir htundur.Üniversitede okurken karşı komşumdu.Bazen dışarı aynı anda çıkarken denk gel
274
Aşkım Ablam
|her zaman gittiğim evli birisiydi. bi gün bi film aldım seyretmeye başladık.sonra sana bi sürprizm var dedi. merak ettim. ama gözlerini kapa dedi. ka
0
Yegemle Dayım Uyurken
Selam ben 26 yaşında bir gencim ve bu sitede yayınlananlar gerçekmi değilmi bilmiyorum ama bende başımdan geçen bir maceramı yazmak istedim.Bu olay dh
2627
Kayınvalıdem ve karım...
Herkese merhabalar....Yasanmıs gercek bır olayımı sızınle paylasmak ıstıyorum. Esım 28 ben 35 yasındayım.Esım ıle yasadıgımız seks fantezılerınden bır
747
Bu Son Grup Deneyimim Olacak.
Merhabalar. Ben ankara dan. Size 06. 04. 2006 günü başımdan geçen grup hikayemi anlatacam. Izmitten daha önce 2 kez grup yaptığımız(onlar evli ben tek
450
Gönül Ve Funda
Herkese merhaba ben hakan 25 yaşındayım ve şu an gıda üzerine bir şirketim var.Tabi babamdan kaldı.Ozan isminde bir asker arkadaşım var.Askerlik dahil
690
Ormanda Sex Fantazisi
Ormanda Sex Fantazisi slm herkese ben 17 yaşında oldukça yakışıklı çevremde sevilen biriyim.sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak isterim neyse
430
3 erkek birden Beni Sikecekti
Ben bir fabrikada calisan isci bir kizim.O gunde isten yeni cikmistim.Hava epey kararmisti.Civardaki fabrikalardan birininBen bir fabrikada calisan is
9491
BENİM KÜÇÜK OROSPUM
Birkaç hafta önce bizim buradaki bir mağazaya pantolon almaya gitmiştim.Mağazada sadece memeleri yeni tomurcuklanmaya başlamış kısa saçlı esmer güzeli
1835
Sözlü Üstüne
Ben Adana`dan 16 yaşında biriyim :) Gecen sene,ben not yükseltmelere kalmıştım.ingilizceden sınava kalmıştım işte geldim okula.bzm bölümden sadece 4 k
375
Zorlada Olsa Siktim
Zorlada Olsa Siktim merhaba ben berk.17yaşında ve çok yakışıklıyım.konuya hemen geçiyorum.Birgün yolda eski sınıf arkadaşhımonmouseout="return nd();"
0
Daracık Ama İlk Girişim
Okulda ikinci dönemin başlarındaydım .Lise 2 `nin heycanı olsa gerek bihayli tedirgindim. Sınıfta Müzeyyen diye çok tatlı bir kız vardı. 170 boyunda 6
525
Uzatmada Attığım Gol
Yarı finalin ikinci maçını yani Yunanistan-Çek Cumhuriyeti maçını izlemek için Portekiz`deydim.Bildiğiniz gibi 90 dakika 0-0 berabere bitti ve maç uza
438
kankamın kocası olmuştum..!
MERHABALAR.ben 33 yaşındayım yakın zamanda yaşadığım bi olayı anlatacağım sizlere..adım burak yaşıtım daha doğrusu kankam diyebileceğim bir arkadaşım
1039
Dayımın Karısını Siktim
Meraba öncelikle yazacagım hikaye yüzde yüz gerçektır bazen ensest hikayeleri okuyarak içimde bir kıpırtı oluşmaya başladı ve ben izmirin herhangi
0