Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

koy kızları Etiketi


koy kızları koy_kizlari

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kiz Kardesim Babam Dayim Ve Ben
Bir pazar gunu ailece piknige gitmistik dayimin kiz kardesimde gozu oldugunu daha once anladim kiz kardesimin tuveleti gelmis ve bizden izin isteyip b
1293
Amcam Beni Sikti
Amcam Beni Sikti Bir hafta sonu amcama film izlemeye gitmiştim.Hep kendimi ona siktirmek istemiştim ama o sadece hayellerimi süslemişti. Neyse
0
Ayfer Ablayla Yengem
Selam ben Selma öncelikle sunu şöyleyim yasadığım hersey gerçek..Bundan tam 4 sene önceydi o zamanlar abim evleneli 2 sene olmuştu ve bir iş için yurt
999
Dayımın Kızı Hülya
Ben dayımın karısını sürekli sikiyordum.hatta şu anda benden hamile.38 yaşında yengemin 17 yaşında ki kızı yiğenim,hülyaanasını siktiğimi gördü ve ben
1472
Sevgilim Ve Sex Dolu Dakikalar.
Ben19 yasındayım güzel bir kız görmüştüm kız 18 yaslarında falandı fakat bu kızla nasıl tanısırım diye düsünürken bi arkadaşım tanıdığını söyledi ve t
405
Annanemi Siktim
Bir gün annenemlere gittim kapıyı naçtı örtülüydü daha sonra banyoya girdi bende hep onu düşünür 31 çekerdim banyoı dan cikti ben onu sikmek istiyurdu
0
İngilizceci Duygu ve Marifetleri
Slm ben 17 yaşında bir kolejde okuyan bir gencim. Bu olay yaklaşık beş ay önce başıma geldi. Başıma gelen en güzel şeyde denilebilir. İngilizce hoca
794
Kari Koca Ve Ben
Karı koca ve ben merhabalar bu benim ikinci hikayem bazıları bunları yalan olarak bulabilir ama ben gerçekçiyim zaten lakabımda piç. ben bir arka
0
izmirli_ayça1
Merhaba. Adım ayça 28 yaşındayım ve ve izmirliyimi. 22 Yaşında evlenip boşandım ve yanlız yaşıyorrum. Benim hikayem bundan 3 sene eveli başlamıştım.
440
Kuru Fasulye
Ben lise 2 de okuyan ve nispeten güzel bir kızım daha doğrusu kızdım. Kasım ayında o güzel duyguyu ilk defa tattım ama utandığımdan birilerine anlatam
1026
Bakireydi.Arkadan oldu
Merhaba arkadaslar. 2 hafta once sıze netten tanısıp beraber oldugum bı kızı anlatmıstım. Bi hikayem daha var. aslında dah cok var. Hepsi gercek. Ev
271
Dar Deliği Yaladım
Komsumu evde merhaba ben direk konuya girecegim. Bizim komsu surekli bize geliyor ve ben de kadindan biraz hoslaniyorum kadin yani kiz degil 40 yaslar
280
beni ve oğlumu
Ben 35 yaşındayım cem çocukluk arkadaşım benden 3 yaş büyük 12 yaşındaydım cem 15 .2 arkadaşıyla beni zorla sikmişlerdi o zamanlar 1 .2. gün arayla be
5377
Arkadaşımın Kız Kardeşi__
Ben bu yzdıklarımın doğru olduğundan eminim annemin üzerine yemin ederimki doğru. yaz tatillerinde köye gidiyorum.geçen senede köye gittim.ahmet die b
232
Karım Ve Arkadaşları
Karımın çalıştığı işyerinde adları ikisininde mehmet olan iki arkadaşı vardı daha nişanlılık dönemlerimizde karımı sıksık ziyarete giderdim ikisiyle k
803
Yeğenimle Yazlıkta
Selam ben özlem merterden yaziyorum sİzlere başimdan geçen İlgİnç bİr seks hİkayesİnİ anlatmak İstİyorum. Geçen yaz ablamlarla bİrlİkte sİlİvrİdekİ ya
1872
Üniversiteli Kızların Azgınlıgı..
Mrb ben mert izmir ege üniversitesinde 1. sınıf`da okumaktayım derken karsıma hıkmet dıye bır kız çıktı aynı okuldayız onunla ama sözün başındayken sö
565
Anneme Genişletme Çalışması..!
Merhabalar ben Tolga şu an 17 yaşındayım.Annemle birlikte yaşıyorum.ÇÜnkü annemle babam ben doğduğum gün ayrılmış babam yurt dışına gitmiş ogünden ber
0
Kocamın Arkadaşları
Bir çok kez iki veya daha fazla erkekle beraber oldum. Sanirim bu nasil düsündügünüze bagli. Belki hiç denemediniz belki hiç hoslanmiyorsunuz. Ama sek
1498
Kuzenim Tatilde
Kuzenim tatil için bize gelmişti ve 1 hafta bizde kalıcaktı.bi gece sıcaktan uyamdım su içmeye gittim ve salonun kapısından bi bakıyım dedim.ustünde s
276