Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

lezbıyenler ayak yalıyanlar Etiketi


lezbıyenler ayak yalıyanlar lezbiyenler_ayak_yaliyanlar

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sike Sike Usanmadı
Merhaba siken ve sikilen arkadaslar ben 16 yasinda ingilterede/londra da yasayan yakisikli ve cekici erkegimdir..sizlere ilk defa 1 hikaye yaziyorum.s
427
Melek Degil O Bir Şeytan
Melek Degil O Bir Şeytan Herkese selam size başımdan geçen gerçek ve zevkli bir anmı anlatacağım. Günlerden bir pazar akşamıydı Gs-fb maçını izleme
229
Seks Yaşanır
Merhaba ben akın 30 yaşındayım bir gün iş yerinde otururken telefon geldi bir genc bayan numaraanın yaşlıış oldugunu ve özür diledi aradan yarım saat
128
sinemadan sonra yeğenimle
Ben 26 yaşında dolgun kalçalara sahib esmer uzun boylu biriyim konuyufazlauzat madan asılmeseleye gelelim ben busitede yayınlanan butun hıkayeleri oku
1034
Saksocu Kız Kardeşim
Saksocu Kız Kardeşim Ben şu anda 33 yaşında evli biriyim. Benim anlatacaklarım bundan 16 yıl önce olan bir olaydır. O zamanlar lisede okuyordum. Ok
2510
Arabada Kur Yapmak
|ben 23 yaşında bir gencim benim başıma böylesi ilk defa geliyor.taksimden sultanahmet otobüsüne bindim ardımdan iki kız geldi kardeş olduklarını muha
0
başlıga gerek varmı siz okuyun!!!
Yine ben:) buluşmak için çıldırıyordum yine seksi prensle onu ve sikini çok özlemiştim artık zaten fırsat buldukça hafta sonları sikişiyoruz buda ben
441
Gay Partisi...
Meraba ben 20 yasında gizli bir gayim dısardan bakıncakise icimdeki kadını farketmiyor ama kadın kıyafetleri giymek onlarıniçinde erkegime teslim olma
557
Büyüktü doyamadım
Ben 19 yaşında kılsız parlak pasifim . İsmim murat . Yakışıklıyım. Öğrenciyim . Alt kata yeni birileri taşındı. Emre diye yakısikli bir ogullari var 1
5391
Annem İle Aşk 3
Annemin kocaman yatağında sabahın ilk ışıkları bizi karşıladı. Çırılçıplak. Sarmaş dolaş…İçkinin de tesiri kalmamıştı. Şimdi annem Paris’in ilk ışıkla
1796
Kalorifer Dairesindeki Liseli Kız
Kalorifer Dairesindeki Liseli Kız İki blok ötemizde çok samimi aile dostlarımız kalıyor, bu ailenin lise son sınıfa giden afet bir kızı var 1.72 bo
1388
Amcamın Karısı
Ben 22 yaşında bi gencim yengem ve kızlarınına oldum olası hastayımdır. Hatta tacizde bulunurken beni anneme şikayet etmişlerdi. Neyse askerden yeni
0
Memur Sikişi
Bu bir gerçek anı dır bundan 8 yıl önceydi ben 35 yaşında birkamu kurumunda çalışıyorum ve kurumun şefiyim kuruma lise mezunubir kız başladı ama başla
184
Ayça Güzel Liselim
Merhaba ben Dr. Vedat, bu siteyi çok seviyorum. Daha önce yayınlanmış hikayelerime bir yenisini ekliyorum. Geçen sene, bir önceki oturduğum binada Ayç
407
Ablalarım ile ilk Deneyim - 2
Merhaba, ben müge. Size bir önceki hikayemde ablalarım gözde ve mine ile yaşadığım ilk lezbiyen seksi anlatmıştım. Şimdi de mine`nin sevgilisiyle yapt
724
Teyzem ve Ben
Slm sayın fetişçiler.bensize teyzemle yaşadıgım bir olayı anlatacagım.ben oturmuş tırnaklarımı keserken teyzem t.v izliyordu.teyzem bana seslenerek b
0
Kız Kardeşim
Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahi
0
Muhteşem Bir Gece.!..
Merhaba benim adım umut. Uzun bir süredir sitenizi takip ediyorum ve bu yüzden bende başimdan geçen bir anımı yazmaya karar verdim. Ben aşırı kadınsı
471
Erkek Olup Olmadığına Baktım
Ben Emine, Eşim Talattan 4 sene önce ayrılmıştım. Boşandıktan sonra Akhisarın bir köyüne yani baba evine geri dönmüştüm. Henüz 27 yaşındaydım ve şehri
0
Duygunun Kölesi Oldum
Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabıs
550