Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

lezbiyon sex video Etiketi


lezbiyon sex video lezbiyon_sex_video

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ilk Sex Deneyimim
Herkeze selamlar, Ben size bundan 5 sene önce hayatımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. Yazım kötü olsabile umarım okursunuz. Yaşadığım her içana
374
Ablam...........
Merhaba ben 27 yaşındayım adım mehmet bu hikayeyi sizinle paylaşmaya yıllardır cesaret edemedim ama artık paylaşmak istiyorum. biz kalabalık bir ailey
0
Ogün Varya
Doğum günümde parti vericektim arkadaşlara haber verdim eee parti kızsız olur mu hiç?Benim eski sınıftan kızlarada habar verdim. 3 erkek 3kız gelicekt
143
Çift Katlı Otobüste
Merhaba ben İstanbul Bostancıda oturmakta olan evli bir erkeğim 38 yaşındayım o gün taksimdeydim dönüş için iki katlı İETT otobüsüne binmem gerekliydi
2010
Anneannemle.....
Merhaba arkadaşlar geçen yaz anneannem bize tatile gelmişti. Kendisi istanbulda oturur bizde antalyada dedem öleli yaklaşık 7-8 sene falan oluyor. Ann
2573
norvecli kiz
Simdi ben bigun. msn de otmurmus bi tanidigim norvecli kizla konusuyordum, bøylece kizla konustuk kiz bana bi aksam eve gel dedi , tabii bende evet de
348
Mavişim Benim
Merabalar ben mersinden enes 18 yaşındayım, başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşacağım.. Bizim şirkette ebru adında çok güzel, maviş gözlü bir baya
499
BEST OF SERAP
BEST OF SERAP Merhaba arkadaşlar size bomba gibi bir lezbiyen parti deneyimi ile dönüyorum. Uzun zamandır hayalini kurduğum bir ilişki için epey bir
0
Öyle Acıdıki
Selamlar ben efe kırıkkaleden size başımdan geçen bir olayı anlatacağım.ben pasifim ve çok azgın dolgun balık etliyim bir gün canım çok istedi interne
405
Yumyum 5
Köle olmam için hazırlanmış bu maddeleri karşımda görünce artık kurtuluşumun olmayacağını biliyordum ama efendim şebnemin bir ömür kölesi olamam için
0
bekaretimi tatilde kaybettim
Ben 24 yaşında yakışıklı sayılabilecek biseksuelim. Bu anlatacağım olaylar gerçektir. 14 15 yaşımdan beri kadın iç çamaşırlarını giymeye ve kendime
2819
Anne yüzünden kanayan göt
Anne yüzünden kanayan göt. Selam ben 35 yıl önce 14 yaşında yaşadığım bir anımı anlatacağım.Biz ikisi dört kardeşiz.Babam şehir dışında mevsimlik
2939
Korku ve Sex
Merhaba arkadaşlar bern AKREP-m40 yani yanı istanbulda yaşıyan 40 yaşında burcu akrep olan murat ım kemkumu sevmem sınırsız ve doyumsuz biriyim cılgın
185
Şaşkın Ama Güzel
Merhaba ben eser istanbulda yaşıyorum yaşım 25 size paylaşmak istediğim anımı anlatmak istiyorum. Benim bir sevgilim vardı adı sinem`di. Biz sinemle
491
ilk musterim
Üniversitede kampuste kaldıgımı anlatmıstım, kampusten kasaba gibi bir erlesi merkesine yuruyerek on dakikada iniliyordu, bir okul yolu ve cevresinde
404
kuzenim
Herkese selam ben zeynep. bu yazdığım ve yaşadığım ilk sevişmem. ben 20 yaşındayım. 2 sene önce öss sınavı açıklandıktan sonra tercih yapmak için üni
523
İLK VURGUNUMU YEDİM (Bayanlar icin ozel)
Bunu bana nette taniştığım bayan arkadas yazmiştı .. yaşım on sekizdi bakire genç bir kızdım artık kızlığıma bir son verip rahat bir hayat yaşamak
1487
Canım Sıkılıyordu
Bir gün canim cok sikiliyordu... Geceydi, disari firladim... Zaten babam evde öküz gibi horluyordu, kardesim yan odada utanmadan 31 cekiyor, anamda te
598
Komşumuzun karısı
Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleştiğimiz ev deniz kenarına yakın bir apartman dairesiydi. komşumu
236
Erkegim Oldu
Merhaba ben istdan sonsu nasılsınız bu siteyi bana bir arkadasım söledi baktım cogu inandırıcı gelmedi simdi sizlere basımdan gecen gercek bir anımı a
463