Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

mature yaslı şikiş Etiketi


mature yaslı şikiş mature_yasli_sikis

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Komşumuz Filiz teyze
Başlıkta sözü geçen karşı komşumuz F.T 39 yaşında olmasına ramen tam bir afet ve bizim yaşımızdakilere taş çıkartacak güzellikte bir kadın. Neyse be
669
Dusuncesiz`den
Merhabalar.. ben Istanbul`dan 17 yaşında genç yakışıklı bir cocuğum. kızlara karşı ilgisizliğim çekingenliğimden gelir.. Kendime gay demesemde öyle sa
333
Orgazmin Doruklarindaydim
Merhaba. Ben meltem. 21 yasımda,172cm boyunda,uzun bacaklı,sürekli g-string giyen ve gece eğlencelerini seven bir kadınım. Yine bir gece eğlenmek için
412
Bu Sefer O Aradı Ge Diye Şaşırdım
Mrb arkadaşlar ismim ali 26 yaşındayım ve nezamandan beri sizin hikayelerinizi okumaktayım bende size gerçekten yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum
395
Asla Unutamadım
Merhabalar ben 16 yasında bır lıse ogrencısıyım okulda ılgı goren bı cocugumdur.Bızım sınıftada 3 4 tane orospu var bunlar ıyı arkadaslar bunlardan se
622
Konserde Erkek Arkadasimla
Konserde Erkek Arkadaşımla! Bir gün erkek arkadaşımla Teomanın konserine gitmeye karak verdik. Oraya gittiğimizde her yer tıklım tıklımdı, çok kalaba
1832
Köylü Güzeli Güzelliği Verdi
Slm ben ist g. Anlatacağım hikaye tamamen yaşanmıştır birgün ailemle köye gitmeye karar verdik hemen yola çıktık aynı gün köydeydik günler günleri kov
1278
İlk Defa Sikiliyordum.
Bir Temmuz yazıydı.Alper adlı bir çocukla çıkıyordum.O yaz ben 16 yaşında Alper ise 20yaşındaydı.Ben yaşım göre biraz sapıktım.Neyse o gece alperle ku
391
Teyzemle Unutulmaz Dakikalar
Bnm teyzem 36 yaşında memeleri süper bni götü süper bi bayan ewli ve bi çocuu var çocuu 3 yaşında neyse birgün teyzemler bize geldiler teyzem çocuuna
985
Yabancı Dil Konuşuyordu
YABANCI DİL KONUŞUYORDU  bundan bir hafta önce marmarise teyzemlere gitmiştim askerden geleli 2.5 ay olmuştu ve doyasıya bir ortam kuramamıştım
377
Msn Aşkım Sevda
Slm ben kadir 16 yasıdayım bir gün int.de chat yaparken bir kzıla tanıstım kzıla her türlü muhabbeti yapabiliyordum kız azmıştı tabii bende kzıla bulu
346
_Amcamın Kızı_(filozof)
Selam arkadaşalar sizlerin hikayelerini dinlerken hep boşalırdım ve aklıma amcamın kızı melda gelirdi melda balık etli bembeaz tenli çok güzel bir kız
188
Havuz Basinda
Ben 4 senedir Amerika da calisiyorum ve yasiyorum. Bu sure zarfinda dogal olarak bir cok arkadasim oldu ve geldigim ilk haftalardan itibaren de ev par
885
Apartman Temizlikçisi Nurgül Teyze
Benim adım Tarkan 17 yaşındayım lise üçe gidiyorum benim maceram apartmanın merdivenini yıkayan Nurgül teyzeyle Nurgül teyze yaklaşık 46 yaşlarında t
0
yengemi istiyordum
Yengem beni cagırdı ve ne oldugunu soledim ve bize bi komür almaya gidelim dedi ve bende tamam dedim ve kömür geldi saatde 6 sıralarıydı yengemle komü
746
Tanga
Hemen başımdan geçen olaya geçmek istiyorum.Uzun uzun yazıp sıkmak istemem sizi.Olay geçen hafta başımdan geçti.Evde kimseler yoktu.Bende fırsattan ya
777
Sonunda Kocamda Beni Azdirdi
Sonunda kocamda beni azdirdi selam ben Leyla hollanda dan yanliz bu oyle sanmayinki bir hikaye bu inanin butun kalbimle soyluyorum gerkek yasanmi
0
Yeşil Gözlü Pastane Müdürü
Yeşil Gözlü Pastane Müdürü ben 23 yaşında antalyada yaşayan bir gencim size başımdan gecen güzel bir olayı paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz...
594
Şu An Hazırmısın
Merhabalar ben 25 yaşında oldukça yakışıklı olduğuma inanan kısacası aynalarla barışık biriyim. Size anlatacağım hikayem tamamen gerçektir. Bizim bura
347
Ormanda Sevil ile
Ben sedat 19 yaşındayken yıl sonunda ahbaplarla piniğe gittik.Yakın arkadaşım Tanju kuzeni Sevil `ide yanında getirmişti.Kız çok güzeldi.Sexy memeler
517