Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

otobüste karımı siktiler Etiketi


otobüste karımı siktiler otobuste_karimi_siktiler

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Halamın Kızı.._
Ben 19 yaşında esmer 1.78 boyunda yakışıklı bir gencim. Lafı uzatmadan konuya giriş yapayım.Birgün yaz tatilinde halam gile gitmiştim.Öğlenleyin halam
0
Pasif Tellak
İzmir`e senelik izine gitmiştim.Alsancak`ta bir otelde yer rezerve edip biraz kafa dinlemek bir yandan da eğlenmek istiyordum.Otele yerleştikten sonra
910
Kadin doktorunda sikistik
Merhabalar adim Zafer tokmak Viyanadan katiliyorum bende yasadigim olaylari anlatmak istiyorum!... . Bundan tam 3 ay önce Kadin doktoruydum Anlatay
1056
Ağabeyimle yemeğe çıkmıştık
Boş zamanlarımda internette dolaşmak herkesin ortak zevki haline geldi. Bende internette dolaşırken bu sitedeki bir çok hikayeyi okudum. Anlatılanları
30300
Kara Tren
Öğrenciliğimden beri sık sık Eskişehir-Ankara arasında trenle yolculuk yaparım. Üniversitenin ilk yıllarında yol boyunca trende seks konusunda fantezi
317
Vardiye Amirim
Benim hikayem ayni departmanda çaliştiğimiz bayan amirimle ile geçen gerçek bir olaydir. Once biraz kendimden bahsedeyim ben atletik yapili 1. 89 Cm b
0
AHLAKSIZ YENGEM
Benim adım Murat anlatacağım olay 2 ay önce başladı.Benden 4 yaş büyük olan amcamın eşi Meryem yengem ile olan ilişkim.Bu arada ben 25 yengem 29 yaşın
820
Ablam ve Elmas`ın Ayakları
O zamanlar oniki onüç yaşlarındayım. Ablam liseye gidiyordu. Öğlenci idi. Okula gitme zamanı arkadaşı elmas bize gelirdi beraber giderlerdi okula. Ben
534
babacımı
Çocukken akşamları babamın yanına yatar sohbet ederdim, bilmediğim bir sürü soru olurdu ama babam benim çenem dayanamaz uyurdu, bir bakardım babam hor
699
Ah O Yengem Yok Mu Yengem
|yengem hanımın abisinin karısı yani hastayım onun bacaklarına bakımlı her zaman çorap giyer ölüyorum desem yeridir onun için bi gün evde yalnızım kap
0
Karımı Siktiriyorum
Selam arkadaşlar. Bende sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum ve bunu okuduktan sonra düşüncelerinizi bana iletmenizi istiyorum. Ben 27 yasında 8 yıl
1390
Bar Çıkışı
Selam. O geceyı hıc unutamıyorum. Ben gece hayatına duskun bır ınsan olarak sureklı barlara gıdıp eglenırdım. O gece yıne arkadaslarımla barda otururk
427
Satış Başladı
Daha önce anlatmıştım, İzmit`e lokantada çalışırken Emrah sarhoş gelip bende kalmış ve beni sabaha kadar becermişti. Ondan sonraki günlerde Emrah sık
594
Ormandaki Tecavüz
Slm ben izmirden kenan.ben 1.85 boylarında yakışıklı ve sex seven bir gencim.neyse hikayeme geçeyim.yazın arkadaşım sinan tatilini geçirmek için bizim
685
Unutulmaz Piknik Maceram
|Selam, ben 40lı yaşların henüz başında seksin doyumsuz güzelliklerini yaşamayı ve yaşatmayı çok seven birisiyim.Adım Murat, bu benim gerçek adım deği
0
Anasını ve Kızını
Merhaba!. Anlatacaklarım tamamen gerçek olup kesinlikle hayal ürünü değildir. Yerel bir gazetede çalışıyorum. Son derece güzel bir işim var. Etrafımda
770
HAMILE KOMSUNU SIKTIM
Selam sex hikaye okurları ben boludan murat 26 yaşındayım. Arkadaşımla akşam yemegine cıktık bir yerlere arkadasımın eşi hamile idi ve ilk çocukları o
870
15 yılın acısı
15 yasındayım kendıme gore seksı bırıyım benım bı sınıf arkadasım eda var onu hep sıkmeyı hayal eder 31 e vururdum sonra bu kızla ben yan yana oturmay
521
İlk Gece
Erkek arkadasimla yaklasik bir yil önce karsilasmistim. Birlikte çikmaya baslamistik. Biz iyi iki arkadas olarak baslamistik. Fakat aramizda farkli bi
0
Annemi Mağazada
Adım Barkın annemin adı ayten olay ben onbeş yaşındayken oldu o zaman annem 27 yaşındaydı annemle beraber bir mağazaya girdik mağaza iki katlıydı anne
2878