Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sex yapan kızlar video Etiketi


sex yapan kızlar video sex_yapan_kizlar_video

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yazlıık ev
O sene nasıl olduysa kocam leventi müreftedeki ailemin yazlığına gitmeye ikna etmiştim. Oradaki evimiz bahçeli triblex bir villaydı. Denize biraz olma
693
Otelde İlk Defa
Merhaba ben 16 yaşında sarışın bir kızım. Geçen ay bodrum`da bir otelde kalmıştık. Havuzda bi kızla tanıştım. Sohbet ederken konu sexe geldi ve ona şi
1303
Beni Becerdi 3
Merhaba ben selin berksoy. Beni Becerdi serisinin 3. hikayesiyle karşınızdayım. Bu seferki biraz daha can yakıcı oldu ve tek başıma da değildim. Ben ş
1380
Ebru Ve Ben
Sizlere anlatacagim hikaye bundan iki yil önce basima geldi.Ben Almanyadan izine yani Tokata gitmistim. Benim ailem orada kaldigi icin. Tokatta arkada
625
Komşumuz GuLcan Teyze
Ben 179 79 kilo esmer kahve gözlüyüm. İstanbul`da, 10 katlı bir binada oturuyorum Komşumuz olan Gülcan teyze bizim bir üst katımızda oturuyordu. Evli
236
Kızkardeşimin Kokusu
Merhabalar ben bir külot fetişistiyim ve 18 yaşında hande adında bir kız kardeşim var. Son yıllarda kız kardeşim ergenlik sebebiyle iyice serpilmiş fı
2949
Komşu Kızı
Karşımda sabahlık ile duruyordu. Şok olmadı ama hissediyordu Aynur Biraz şaşırdı ve ne istediğimi sordu. Ben de "canım, seni arzuluyorum!" diyerek dud
0
Yengemle Sex Bir Başka
Bi gün evdekilerin hepsi köye gitmiştiler... Yengemle tek kalmıştık evde filim izliyorduk... Filimde çok ateşli bir sex sahnesi vardı oraya elince ben
1232
ilk Deneyimler
İlk deneyen Serhan olmuştu... İstanbul`daki uzak akrabalarımız yazın tatile geldiğinde daima bizde kalırlardı. O sene bize geldiklerinde gece annesi k
885
Banularda
Selam ben Serdar sizlerle daha önce Karlı Bir Gün, Biri Evli İki Çiftle Grup ve Bilgisayar Tamiri isimli anılarımı paylaşmıştım. Okumayanlar için ilk
429
Yengemi Sikişim
Mrb ben bülent.lafı fazla uzatmadan meselye gireyim.benim bir yengem var taş gibidir.hep onu sikmenin hayalini ederdim.nese birgün yengemlere gitmişti
719
Aylarca Uğraştım Ve......
Aylarca peşinden koştum önceleri masumane bir yaklaşım sergiliyordu. ama opda ne bir gün koruda elele yürürken birden beni öpmek istediğini söylemezmi
205
Yengemı Sabaha Kadar
|ben ızmırden eren 18 yasımdayım hıkayemegecmek ıstıyom hemen.. bırgun ruyam da yengemı duzmustum.ogunden berı yengeme hastayımdır yengenmde zaten he
0
Tikky Kankam 2
Selam. Beni tikky kankam adlı hikayemden hatırlarsınız. Hani kankasına sakso çektiren, timberland botlar ve puma ayakkabılardan tahrik olan :) Bu hika
314
am yalatıp sik yaladım
slm ben antalyadan berna sitedeki hikayeleri okudum ve bende yaşadığım bi olayı yazmak istedim direk olaya giricem..ben 19yaşındayımm lise lise son öğ
5476
ınternette Tanıstıyım Bayan
ınternette tanıstıyım bayam yaban gulu slm ben mert bır iş icin almanyayı gıttım iş bayayı uzadı olmuyor bekletıyorlar bende bom boş beklıyorum canım
113
İLK KEZ BİRBİRİMİZİN BECERDİK
Ben ersin 19 yasındayım bisekselim basımdan gecen ilk olayı anlatmak istiyorum. Hafta sonu okuldan arkadaşım Ahmet ile birlikteydik o gün baya Abaza d
488
Otobüs Parası...
Merhaba ben gazi.eskişehirde lise 2 de okuyorum.ben okuldan eve otobüsle giderim.otobüs beklediğim durakta da sürekli izlediğim 1 kız(Ceren) var.sizle
0
Ahhhhh Ahhhhh
Benim turkçe hocam la olan anımı anlatacagım size. hocam bni ogretmenler odasina çagırmıştı nedenini bilmiyodum derse saatinde bende gittim. gittigimd
355
Rüya Aleminde
3 Ay kadar önce nette dolaşırken cinsel içerikli ve porno sitelerde dolaşırken baya azmıştım.40 yaşında olgun ve seksi sekste fantazileri seven bir e
0