Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yırtık pijama Etiketi


yırtık pijama yirtik_pijama_

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Pantolonumu Batırdı
Merhabalar ben ali istanbuldan ,bundan bir hafta önce başımdan ilginç bir olay geçti.ben evliyim bir gün arabam arızalı idi servise bıraktım işyerim P
0
Sarhoş Olunca Beni Sikti
Selamlar ben cumhur balık esirde oturuyorum sizler ile yıllar önce yaşamış olduğum gerçek bir anımı paylaşacağım 18 yaşında unıversiteyi kazandığım il
804
Baldızım Ve Kızları
Daha önce baldızımı sonra kızını nasıl siktiğimi anlatmıştım. Artık baldızımda kızı sema`da benim karım rolune soyunmuşlar haftada en az birer gün iki
0
İki manken sevgili
Günlerden bir gün işyerindeki bir arkadaşıma çiçek almak için oraya gitmek zorunda kalmıştım. Bana oldukça sıcak davrandı. Hangi çiçeği alacağıma bir
1251
Yengemle 24 Saat
Selam ben istanbuldan ege bu hikaye geçtiğimiz ay başımdan geçti.yengem 1.75 boyunda 90-60-90 ölçülerinde kumral mavi gözlü tam bir afet.genelllikle i
2174
Sokmustum Bile
Uzun yıllar aynı sunuftaydık onunla.lisenin sonunda gectiğimde artık onunla arkadslıktan öte seyler yasamak istiyordum. onunda bunu istediğinin farkın
233
Beni Ormana Götürdü
Öss ye hazırlanıyordum.farklı bir şehirden geldiğim için ve yakışıklı dikkat çekici olduğumdan popülerdim kızlarla ilişkilerim iyiydi.ve birisi benim
232
Sinemada
Üniversite 3 e giderken o gün okulu kırmış ve tek başıma ortaköy deki feriye sinemasına gitmiştim. Kafam biraz dağınık ve moralim bozuktu. Filme bile
682
ANNEANNEM
Ben 10 yaşındayken dedem ölmüştü ve anneannem bizde kalıyordu ,o zaman anneannnem 48 yaşlarında hafif kiloluydu.Annem ve babam çalıştığı içim ben anne
2165
penis görmek istiyordum ve ..
mrb ilk kez bole yazıyorum cok hycanlıyım bnde kndi aslen denizliliyim kucuk bi mahallemiz sıkı bi ailem ve çok karışan bi abim var kucuk bi yer herk
21965
1 zor derken 3 kişi ile yaptım
Ben Ankaradan Galip 33 yaşında Özel Sektörde çalışan Bekar Biriyim. Ben Alkolü alınca 2. bir Kişiliğe bürünüyorum Sanırım.Yine bir akşam Arkadaşlar
573
Otobustede Oluyormus
Otobüstede oluyormuş Benim fantezim otobuste giderken bir kariyi sikmek.Nasilmi yapmak istiyorum durun size anlatayim.Hayal olarak yasanmis gibi
543
Hic Turk Yaragi Yiyemedim
Hic Turk Yaragi Yiyemedim ben dogma buyume faransada yasiyorum bu anlatacam hikaye tamemen gercekdir suan 19 yasindayim icimde hep erkek lere karsi i
0
JİGOLO
|Adım tarık 25 yasında 1.81 boyundayım.bugday tenli oldukca yakışıklı sayilebilecek bi erkeğim.küçüklüğümden beri.uzun boylu iri kadınlara ilgi duymuş
0
iverson
Hıkaye bu sıten maıllıesmeye basladıgım arkadasla ılgılı ona gonderdıgım hıkaye en son artık senı evıme cagırıyorum . bana gelmeden once hazırlanmay
327
Iste Buu
Işte buu!! Meraba ben ankaradan katılıyorum ve hıkayeme dırek gecmek ıstıyorum. Ne de olsa tum lezler sabırsızdır. :)) Ben 18 yasındayım ve ankar
576
Edebiyatcı
Selamlar ben lise 2 ye giden 1.90 boyunda esmer bir gencim.Edebiyat derslerimize 2. dönem başka bir hoca girmeye başladı.27-28 yaşlarında yeni evli gü
206
Alicanla Kız Arkadaşı
Merhaba ben mersin deyim hika yeleri de fırsat bulduk ca okurum neyse lafa girecem.alican la ben in kızarkadaşının evine gittik orada biz den başka ki
458
Sınıfın En Sexy Kızı
ben izmir lisesinde öğrenciyim.geçen yılbaşı arkadaşın ewineyılbaşını kutlamak için sınıftaki 8 erkek gitmiştik. cerende bizi sürekliazdırıyordu. bizd
322
Duş sonrası
Ben 17 yaşında lise öğrencisi bir gencim.şimdi size damlayla yaşadığım şehvet dolu hikayeyi anlatıcam.biz damlayla çok iyi iki arkadaştık herşeyimizi
453