Site Haritası  İletişim  RSS

SEX

KÖRPE SEXSİ KARIM.4
selam selin birgün bende katılmak isterim karın ve
-----------
sevgilim sikti kuzenine vermemi zorladı
ben arda 19 sex seven kızlar araym
-----------
sex Hikaye:abim zorla sikti
o zmana ekle adresim
-----------
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE
mrb arkadaşlar baya ilgimi çekti gercekten bende
-----------
Kocamı Eski Sevgilimle Aldattım sex hikaye
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
kocamı aldatmak
slm tatlım beni rahatlatabilcenmi ben cok azgınım
-----------
Eşek İle Ahırda Sex
beni siken herkeze tavsiyem ekleyin beni ama yarag
-----------
Karimi Siktirmek İstiyorum
bende karımı siktirmek istiyorum.götünden götü büy
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
izmir deyim ara yada mesaj at memnun kalirsin
-----------
kocamı aldatmak
merhaba hcr ben sitenin sahibiyim bir daha hikaye
-----------
İlk Deneyim Heyecanı Arayın
slm ben seni zevkle sikerim 20 ctm
-----------
aletle düzüldüm
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
adaletli sex
sanal ortamda sınırsız kuralsız ve güzel bir ilişk
-----------
İçime Fışkırdı
ekle bebeğim seni zevkin doruklarına çıkartım.
-----------
Karcigima Sex bölüm 1
evli çiftler arayın karınızı her türlü mutlu ederi
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
gel sana yardımcı olayım
-----------
esra artık benim aşkım
sanal ortamda sınır kuralsız ve güzel bir ilişki y
-----------
ARKADAŞIMIN ANNESİ ile Erotik Gece
55 lik 60 lık 70 lik yaşın ne önemi war arayın tan
-----------
Eşim erken boşalıyor sex yapamıyoruz
yazınızı okudumda işiniz zor hiç ilac falan kulanm
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
hikayeniz çok güzelmiş sizinle tanışıp tlfunda sek
-----------
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yırtık pijama 6 Etiketi


yırtık pijama 6 yirtik_pijama_6

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annecigim 15
Günlerce evdekilerden uzak durdum, hem onların hem benim dinlenmeye ihtiyacımız vardı. Çoğu geceler eve de gelmiyordum, sonunda bir gün eve geldiğimde
3426
karım ve ben
Selam arkadaşlar yaşadıgım gercek bir hikaye ben turan karım neslin 23 ve 29 yaşlarında mutlu bir çiftiz ikide cocugumuzvar tüm sek hayatı
2343
Karımın Kardeşi
Slm.ben erkan.30 yaşinda 1.75 boy-90 kiloyum esmerim ve evliyim.karımla seks hayatımız yok desem olur. neyse hemen anlatayım.karımın ailesi ile kon
1363
Azgın Yaratık
Etrafımda sakin ve efendi biri olarak tanınırım, öyleyim de aslında bekar olmama rağmen. Karşı komşum olan çift geçen hafta sonu tatile gitmek istedil
233
Şişman Olsunda
Bir gün cep telefonuma bir mesaj geldi dogum günü kutlaması ama benim dogum günüm deyildi numarada yabancı yanlış geldiği için açıp gönderen kişiye du
776
Liseli Saksocu
Liseli Saksocu Mrb ben 19 yaşında yeşil gözlü sex sever bi gencim. Bezmem sexten. Bir gün evin altında basket oynarken çok terlemiştim. Üstümü çıkarı
753
dolmuşta başladı
selam ben tarık 28 yasındayim ve istanbulda yaşiyorum anlatacagim olay basıma gelene kadar pek inanmazdım burdaki yazılanlara Gectigimiz yaz oldu bu o
1582
Annemle Muthis Tatil 1
Ensest Hikayeler -------------------------------------------------------------------------------- Annemle Müthiş Tatil 1 Slm ben İstanbuldan Ha
0
Sonunda Basardim
Merhaba benim adım songül ve yaklasık 1. 5 yıldır evliyim. Eşimle beraber büyük bir şirkette çalışıyoruz. Ben sekreter olarak esımde makıne mühendisi
168
Opelle döşemek...
Size daha önceki mümessil hikayemi yollamıştım eminim beğenirsiniz... ayç.. tecavüzden sonra bana iyice alışmış farklı mekanlarda çılgınca şeyler dene
416
Bu Kadar Seksi Olmasaydı
Bundan 1 sene önce bir yaz günüde ben halamların evinde 2 gün kalmaya gitmiştim. Halam 28 yaşında ben ise o zamanlar 16 yaşındayım. İşte her şey o zam
3709
Ben Ebru...
Ben ebru G., Mevlana Lisesinde okuyan Oğlum Tolga 16 yaşında, arkadaşlarıyla iyi anlaşıyor. 10 kişilik bir arkadaş gurubu var, hepsi de erkek... Gece
298
Okul Yıllarımdan
Yatılı okuyordum ve okulun sonları yaklaşmıştı . Hepimizi diploma heyecanı sarmıştı . Tatlı günlerin bitmesini hem istiyor hem de istemiyor gibi bir h
502
Ne Olduysa Otobüste Oldu
İlk evlendiğim yıllarda, kendisi benden önce evlenen bir kız arkadaşıma, hiç orgazm olamadığımı söylediğimde, "Doğum yap, doğumdan sonra mutlaka düzel
1237
Ikisi Bir Arada
Pazar günüydü sıkıldım arabamla istanbul sokaklarını arşınlıyordum,rumeli hisarı önlerinde çıtıpıtı mini etekli bi kız otostop çekiyorduki durdum. Ne
0
dul kadının yarak özlemi
Merhaba ben ferit hikayem şöyle bizim komşumuz olan filiz hanım bize oturmaya gelirdi geceleri sohbet ederdi şürekli yanlız oldugu için bir gün onları
857
Citir Kuzenim Yarenle Zevkin Doruklari
Çıtır Kuzenim Yarenle Zevkin Dorukları Çıtır kuzenimle yazın yaşadıklarımızı daha önce yazmıştım.okumayanlar için hemen söyleyeyim kuzenim 16 yaşında
0
Kaçak Et
Merhaba burada yazacağım olay sadece bir itiraftır. O yüzden anlattıklarım tamamen gerçek olduğu için isimleri değiştirerek yazacağım. Hayatımda hiç k
0
Üç Kişi Siktiler
Slm.ben28 yaşında 1,70boyda 55 kl.da dolgun göğüslere ince düzgün pürüzsüz bacaklara ve güzel çok sexi bir kalçaya ve popoya sahibim.5 sene önce 3 ayl
976
Kantinci Kadın
Ünüversitede okurken bizim kantinde çalışan 38 yaşlarında tahmini çekici bayan çalışıyordu.İsmi Nalan dı birgün derse girmemiştim ve kantinde tek başı
264